gratis alternatief voor mp en ebay

Opzich leuk maar dit soort gratiz markplaatsen/ebays worden niet zo vaak bezocht... kijk maar naar gratismarktplaats.nl en die producers marktplaats die lopen voor geen meter

toch:

toch:

ik zie een heel sterke trend richting muziek.2dehands.nl. daar wordt steeds meer aangeboden, maar nog beter, je advertenties worden er vaker bekeken...

Origineel geplaatst door bambamstudio
hehe jij leest ook nu.nl ? :)
elke dag een paar keer... scheelt de kosten op een krant! ;)

heh. had ik er ook een thread over gestart. blijkbaar kan de zoekmachine geen urls vinden. ik had nog even gezocht op wannabid.nl hiero, kreeg geen resultaat. naja, deze is er dus.

ik denk wel dat deze iets meer kans maakt populair te worden, omdat deze blijkbaar z'n PR goed heeft geregeld. het feit dat er een berichtje op nu.nl stond betekent toch wel iets.

ik zag overigens dat bambamstudio zo'n snackbarspelcomputer te koop had staan daar :D

ik vind marktplaats gewoon nog steeds een simpelle en doeltreffende site
alleen wat zijn sommige mensen zielig
dan wilen ze iets voor HONDERDEN euros verkopen maar geen 6 euro betalen voor de advertentie
best wel zielig niet?

Origineel geplaatst door mono-poly
dan wilen ze iets voor HONDERDEN euros verkopen maar geen 6 euro betalen voor de advertentie
best wel zielig niet?

Dat maakt toch iedereen voor zichzelf uit !

dan moeten ze gewoon niet iets op marktplaats zetten met er onder
bieden via mail
stelletje krentenkakkers
wel leker veel euros willen vangen met een verkoop maar een advertentie op een site met VEEL hits
mag dan weer niks kosten
vreemde mensen zijn er toch

Ik ben het met mono-poly eens. Ik heb dat ook nooit gesnapt. Als je iets op marktplaats zet dan ben je het sneller kwijt dan op ebay.nl, dus dat is een extra voordeel en daar mag je best de uiteindelijke prijs 6 euro voor verhogen.

Verder moet je voor specifieke dingen op specifieke plaatsen zijn, bijvoorbeeld het synthforum.nl voor synths :)

Maar goed, ieder zijn mening en ik dus ook. ;)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Verder moet je voor specifieke dingen op specifieke plaatsen zijn, bijvoorbeeld het synthforum.nl voor synths :)

En ondertussen is mijn op Synthforum geplaatste synth nogsteeds niet verkocht, snik... Ik wil een mpc =(
Vind overigens dat ieder voor zich moet bepalen of ze willen betalen voor een advertentie.

Wat me trouwens is opgevallen is dat op de Duitse Ebay heftig muziekverkeer is, terwijl je hier in NL bijna niks ziet. De apparaten die al te koop staan, daar wordt amper op geboden.

Wat mijn mening is op dat ebay.nl verhaal is dat als iemand het niet lukt via een andere site dan gaan ze ebay.nl proberen.Wat wel werkt als je geen foto hebt of kunt vinden voor bij je advertentie op mp.nl is specifiek dingen vermelden die niet iemand weet zonder zn ding.

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
En ondertussen is mijn op Synthforum geplaatste synth nogsteeds niet verkocht, snik... Ik wil een mpc =(
Vind overigens dat ieder voor zich moet bepalen of ze willen betalen voor een advertentie.

Wat me trouwens is opgevallen is dat op de Duitse Ebay heftig muziekverkeer is, terwijl je hier in NL bijna niks ziet. De apparaten die al te koop staan, daar wordt amper op geboden.

als je niet wil betalen voor iets meer dan 200 euro
niet plaatsen

simpel

Back