notorious
The beat is flow...
Hallo, Ik ben een DJ die wel eens wat verder wil met m'n muziek.
Ik wil graag zelf muziek produceren. Ik heb al diverse software geprobeert zoals Fruity loops en Cubase. Dit was echter allemaal veel te ingewikkeld voordat ik er een vette sound uit kreeg en heb mijn interesse verloren.
Nu zag ik op een feest een live act aan de slag met een MPC500 en nog wat apparatuur. Ik ben me daarin eens gaan verdiepen en ben hier terrecht gekomen.
Wat ik wil: Hardwarematig vette Hardcore en dance tracks maken!
Wat ik heb: Laptop, 2cd spelers en een mixer
Wat heb ik te besteden: 500 tot 1000
Mijn interesse gaat uit naar de MPC1000
Op youtube zie ik die gasten echt vette muziek maken met de MPC1000 maar heb ik genoeg aan alleen deze sampler? Of heb ik hier ook nog een synth bij nodig om een goeie track te produceren?
Kan ik ook uit de voeten met een MIDI keyboard en een goed programma?
Kortom ik ben een echte newbee en heb heel veel vragen maar dit is maar een beginnetje :confused:
Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze (misschien onnozele) vragen
Ik wil graag zelf muziek produceren. Ik heb al diverse software geprobeert zoals Fruity loops en Cubase. Dit was echter allemaal veel te ingewikkeld voordat ik er een vette sound uit kreeg en heb mijn interesse verloren.
Nu zag ik op een feest een live act aan de slag met een MPC500 en nog wat apparatuur. Ik ben me daarin eens gaan verdiepen en ben hier terrecht gekomen.
Wat ik wil: Hardwarematig vette Hardcore en dance tracks maken!
Wat ik heb: Laptop, 2cd spelers en een mixer

Wat heb ik te besteden: 500 tot 1000
Mijn interesse gaat uit naar de MPC1000
Op youtube zie ik die gasten echt vette muziek maken met de MPC1000 maar heb ik genoeg aan alleen deze sampler? Of heb ik hier ook nog een synth bij nodig om een goeie track te produceren?
Kan ik ook uit de voeten met een MIDI keyboard en een goed programma?
Kortom ik ben een echte newbee en heb heel veel vragen maar dit is maar een beginnetje :confused:
Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze (misschien onnozele) vragen

.. komt mischien later nog wel.