[PsyTrance] Udu 02b Remix

Heyla,

ff je trackie geluisterd en iets voor de 3 minuten begon t wel erg te kriebelen om te gaan skippen door de track.. zit nu rond de 3:30 en t klinkt nog steeds heel erg eentonig, doorgeskipped naar bijna t eind (zo rond de 7 minuten) en t lijkt nog precies eender als wanneer ik begon te skippen ff wat terug geskipped en heb t idee dat ik verder weinig gemist heb .. verder vindt ik t basslijntje en de kick ook erg dun klinken.. dat het met software gemaakt is is duidelijk te horen terwijl dat niet perse hoeft..

ik mis iets ... smaak?
Geen wapengekletter maar wel eerlijk
ik luister omdat ik eerder gecharmeerd was
nee geen smaak maar iets positiefs
ik ken deze trip nou w wel
Gooi er wat in!

Klinkt erg freaky, ik wordt er eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig van :) Maar dat heb ik wel vaker met psytrance/goa haha.. De geluiden zijn een beetje te los.. het zou eigenlijk meer met elkaar samen moeten werken dan zoals nu dat het allemaal wat 'los rondfladdert'. Ik denk wat subtieler in je mix worden en wat spelen met compressors etc. zal de track een stuk solider maken. :)

Ik hoor nu ook een erg standaard beatje ..?.. maar ok dat maakt niet zoveel uit. Ik vind je melodieën wel wat hebben, heeft iets mysterieuszsz en past goed bij de stijl.

Back