creamware scope 4.5 en fl studio 7

devious dre

music is an art
hoi beste forum lezers,

ik heb sinds kort een nieuwe geluidskaart van creamware scope 4.5 3 dsp's

nu heb ik alleen een probleem als ik in fl studio de vst gebruik van de creamware xtc mode dan krijg zeer vervormde geluiden ik heb creamware opnieuw geinstalleerd maar veranderd niets ook niet als ik fl studio opnieuw installeer gebeurt er niets de effecten doen het wel als ik de software van creamware gebruik maar ik kan de effecten in fl studio enkel gebruiken in xtc mode en dat betekent dat ik het programma om de geluids kaart in windows aan te sturen uitschakel
zou dit op een asio probleem duiden of heb ik mijn instellingen niet goed staan
wie kan mij helpen groeten devious

als het in WDM/MME/DX modus wel goed werkt en niet onder ASIO dan ligt het idd aan ASIO

heb je al een ander ASIO programma geprobeerd?

daaar zat ik ook aan te denken ik gebruik de standaard asio van creamware ( asio scope) zou eigenlijk goed moeten zijn dacht ik zo asio 4 all geeft ook geen goede aansturing blijft hsngen in het geluid??????????

ramoonus heb jij wel eens met een creamware kaart gewerkt ? ik heb de asio in fl studio dus op asio scope staan op master

ik heb net nog eens de computer aan gezet en in fl studio de asio veranderd van asio 1 naar asio 2 in de settings van creamware en geen verschil heb nogmaals asio4all aan geklikt in de audio settings van flstudio en als resultaat geen geluid???
duid toch op een driver fout ben ik bang wat denk jij of zal het toch de settings zijn

Back