In het verleden heeft soundcraft best leuke mixers gemaakt. Ik was even aan het rondkijken en kwam uit bijde GB2. Is dit een soort van opvolger van de Live spirit? Heeft er iemand toevallig ervaring met deze mixer.
Heb er een paar keer op gemixt (live). Ik ben niet enthousiast. Ik zou doorsparen voor een Midas Venice, heb je veel meer plezier van...
Ik vind dat het de preamps aan headroom ontbreekt en dat de EQ weinig "doet", of in ieder geval weinig zinnigs.
Soundcraft maakt wel degelijk goeie mixers, de MH series vind ik heel tof, maar deze GB series vallen mij nogal tegen.
wat allert zegt: ik vind het maar een matig beestje.
voelt heel erg plastic aan, als je wil padden moet je gaan kloten met verloopjes om op jack de tafel in te kunnen, etc etc. mh serie is qua opties beter, maar ook een plastic ding met lelijke kleuren
een venice is dan een stuk beter, maar ik zou in dat segment persoonlijk van een allen & heath gl2200 al heel veeeeel blijer worden
die harman kardon groep lijkt een beetje de weg kwijt te zijn de laatste jaren, veel plastic consumenten meuk en maar weinig echt goeds in de pro-regionen...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.