TR-606 probleempje

Nu we het toch over schoonmaken hebben. Hoe kun je het beste zo een mishandeld bordje weer helemaal schoon krijgen ?

Ik dacht zelf aan Kontakt WL als reinigings middel en daarna alles goed schoonspuiten met een paar miljoen liter hogedruk ?

Zijn er betere doe het zelf methoden. BV uurtje onderdompelen in een zoutzuur badje ofzo ;-)

Ideetjes , tips.

Een electronicaleek met een bus contactspray in de studeerkamer heeft het gedaan! ;)

Yep, voel me net Columbo. Eind goed al goed. Nu nog even de dader in elkaar tremmen.:duivels: Heb hem net al gemaild en hij voelde zich behoorlijk schuldig. Maar aan de andere kant hou ik van hem, want tis mijn beste vriend, dus heb hem even mijn oude Korg M1 kado gedaan om mee te pielen. Wel bij vermeld dat hij een kontact(60)verbod heeft opgelegd gekregen om in de straal van 10 Km uit de buurt te blijven van alles wat ontakt of spray in de naam heeft......

kontakt WL is prima om die troep weg te halen, zet wel je ramen wijd open want dat spul stinkt behoorlijk :D

isopropyl alcohol is ook prima. wel alles weg laten sijpelen en laten verdampen voordat je hem weer in elkaar zet.

Wel, na een aantal zware reinigings acties met liters alcohol en kontakt WL (goed spul zeg) is het bord nu helemaal schoon en droog en zijn alle problemen op eentje na verholpen. De symptomen zijn zo simpel dat moet ergens te vinden zijn.

Als ik alles wis zou er niets meer moeten spelen in een patern, maar hoor ik op elke step een LT. (Lampjes zijn uit als ik LT selecteer met de selector).
Programmeer ik een LT gaat LT geluid weg (lampje aan).
Dus kortom een inverse van de LT. Is mee te werken alleen moet ik onthouden. (meestel doe ik de pot van de toms toch op 0 want ik haat dat geluid).

Nog ff verder snuffelen.

Heb inmiddels alle weerstandjes, condensatoren en potis besteld voor wat BD, SD en HH mod
s en 16 blauwe ledjes (geil)

Ledjes zijn zoiezo geil :P, Maar ik heb een beetje te veel rood en het wordt tijd voor wat blauws. Jammer dat mijn nieuwe Cwejman modules zo weinig ledjes hebben, maar ja daarvoor alleen stuur je ze niet terug ....

Back