Nu we het toch over schoonmaken hebben. Hoe kun je het beste zo een mishandeld bordje weer helemaal schoon krijgen ?
Ik dacht zelf aan Kontakt WL als reinigings middel en daarna alles goed schoonspuiten met een paar miljoen liter hogedruk ?
Zijn er betere doe het zelf methoden. BV uurtje onderdompelen in een zoutzuur badje ofzo ;-)
Ideetjes , tips.
Ik dacht zelf aan Kontakt WL als reinigings middel en daarna alles goed schoonspuiten met een paar miljoen liter hogedruk ?
Zijn er betere doe het zelf methoden. BV uurtje onderdompelen in een zoutzuur badje ofzo ;-)
Ideetjes , tips.

Heb hem net al gemaild en hij voelde zich behoorlijk schuldig. Maar aan de andere kant hou ik van hem, want tis mijn beste vriend, dus heb hem even mijn oude Korg M1 kado gedaan om mee te pielen. Wel bij vermeld dat hij een kontact(60)verbod heeft opgelegd gekregen om in de straal van 10 Km uit de buurt te blijven van alles wat ontakt of spray in de naam heeft......
, Maar ik heb een beetje te veel rood en het wordt tijd voor wat blauws. Jammer dat mijn nieuwe Cwejman modules zo weinig ledjes hebben, maar ja daarvoor alleen stuur je ze niet terug ....