Stije
Lekker Huppelen!
Vannacht tijdens muziek maken is mijn Jomox er voor een klein stukje mee gekapt. Nah ja gekapt. De potmeter voor het volume van de kick is stuk Althans dat denk ik weet nie eens of dat wel potmeter heet. (zo technisch ben ik dan weer niet
)
Hij heeft een draaiknopje voor volume. Als ik die draai geeft het display aan 0 tot 127. Draaiknopje werkt nog maar de meter geeft geen waarde's meer aan. En dus komt er ook geen geluid uit. Want hij stopte ermee toen ik de kick ff wegdraaide
Via MIDI een tussentijdse oplossing gevonden. Ruudje kon het volume van me kick via ze laptop aansturen. Maar ja als ik nu me Xbase aan zet staat ie weer op 0
Echt klote dus. Maar nu weet ik zo 1,2,3 niet waar ik die dingen kan aanbieden ter reparatie.
Kan ik dat zelf doen? Heeft iemand ervaring met een Jomox fixen? Welke winkels zouden het kunnen fixen? Of iemand hier misschien? (uiteraard tegen betaling )
Alvast bedankt voor de hulp
)Hij heeft een draaiknopje voor volume. Als ik die draai geeft het display aan 0 tot 127. Draaiknopje werkt nog maar de meter geeft geen waarde's meer aan. En dus komt er ook geen geluid uit. Want hij stopte ermee toen ik de kick ff wegdraaide
Via MIDI een tussentijdse oplossing gevonden. Ruudje kon het volume van me kick via ze laptop aansturen. Maar ja als ik nu me Xbase aan zet staat ie weer op 0
Echt klote dus. Maar nu weet ik zo 1,2,3 niet waar ik die dingen kan aanbieden ter reparatie.
Kan ik dat zelf doen? Heeft iemand ervaring met een Jomox fixen? Welke winkels zouden het kunnen fixen? Of iemand hier misschien? (uiteraard tegen betaling )
Alvast bedankt voor de hulp