Welke 8 midi in/out 19 inch units zijn er.

Ik ben een beetje aan het oriënteren op een dergelijke midi unit, ik heb o.a. deze topic nu doorgelezen en als ik het goed begrijp gebruikt niemand van jullie Logic? Ik vraag me namelijk nu af wat juist wél goed werkt met Logic (Pro 8 ), of maakt dat eigenlijk geen hol uit?

Ik denk dat ik voor een stand-alone versie ga aangezien ik 'm onafhankelijk van mijn computer wil kunnen gebruiken.. Routing mogelijkheden lijken me leuk maar ik heb nog geen idee of ik dat nodig ga hebben eigenlijk..

Heeft iemand tips?

Alvast bedankt voor het meedenken :biertje:

---

Offtopic: Mensen, doe jezelf een lol en stap gewoon over naar Mac OSX, dan heb je nooit meer gezeik ;)

Offtopic 2: DLDB is trouwens dikke lul drie bier :mega::mega::mega:

Laatst gewijzigd:
Offtopic: Mensen, doe jezelf een lol en stap gewoon over naar Mac OSX, dan heb je nooit meer gezeik ;)

Gaat eens henen met dat apple jehova gezeik.
Niets mis met apple maar wel met mensen die er constant over door blijven zeuren.

@Bergen: Emagic AMT-8 werkt zeer goed.

@fuse nieks mis met apple, nieks mis met mensen die in ieders bestwel de evangalie verspreiden, maar wel met degene die er altijd moeten op ingaan.. Leer dat eens negeren zou'k zegn... Bergen zette duidelijk een knipoog.

Thanks rvooh, ik zal er eens naar kijken!

@Fuse: ik ben absoluut niet het type dat als een zendeling iedereen over wil halen Mac te gebruiken. Sterker nog: ik heb ook een hekel aan die fanatiekelingen die per se mensen moeten overtuigen. Voor mijn part gebruikt iedereen DOS, zal mij een worst wezen :D Het was alleen een kleine tip na aanleiding van die OS discussie, met knipoog dus idd :)..

OK, dan zijn we het daar over eens. :D

Back