Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Met een Midex heb ik geen ervaring, maar je kan natuurlijk de handleiding van dat ding en een eventuele editor downloaden en uitpluizen.
Na aanschaf fiets je er dan ook nog eens sneller op weg...
)Cubase = midex
Logic = Unitor/AMT

Cubase = midex
Logic = Unitor/AMT
Voorlopig zie ik me trouwens niet over stappen naar Vista.
Ik zou uberhaubt niet weten waarom ik Vista zou gaan gebruiken.
Op de een of andere manier neig ik naar Emagic.
Voorlopig zie ik me trouwens niet over stappen naar Vista.
Ik zou uberhaubt niet weten waarom ik Vista zou gaan gebruiken.
WTF??? Alleen omdat emagic de UNITOR/AMT heeft gemaakt wil niet zeggen dat je hem in cubase niet prima kunt gebruiken/aansturen.
.
Ik draai nog steeds Windows 2000.....maar op zich lijkt de opvolger van Vista me wel een mooi besturingssysteem om op over te stappen.
Ik niet, ik ging altijd gauw over op nieuwe MSOSSEN, van 95 gauw naar 98, eventjes ME toen naar 2000 en toen XP kwam direct XP erop en ik vind XP tot nu toe het beste MSOS. Vista daarentegen vind ik echt geen meerwaarde hebben zoals 2000 dat bijv. tov 98 had of XP tov 2000.Dat riepen mensen ook toen Windows XP uit kwam.
Ok, thx dat wist ik niet. Dat met die drivers sucks idd, die van XP werken dus niet onder Vista? Helaas heb ik ook nog eens een seriele versie, geen USB dusZal ik het nog maar een keertje oplepelen dan maar

De-lul-de-behanger?En wat is DLDB?

Het was een serieuze vraag hoor. Als het iets met bier is zou het zijn: DLDBDIets met bier.

Mij ook wel, als het maar iets toevoegt. Stabielere timing (alsof die onder XP nog te wensen overlaat trouwens) of mooie nieuwe opties die ook van toepassing zijn bij het muziek maken.
O ja, en dan natuurlijk direct-x 10, ik game ook nog wel eens en dan zien games er wel mooier uit.
Maar voor de interface zal ik niet over stappen.
Ik heb nu bij XP al die "ongein" uitgezet.