[TRACK] Een Trance trackje wacht op jullie advies

Trance Master

Nieuwkomer
Hello DeeJays,

Ik wil heel graag comments/advies over deze nummer, het is nog niet gemasterd enzo, maar is het wat? of moet ik hem in de prullenbak plaatsten?

Test Track

Alvast Bedankt
louai

de sound klinkt goed....alleen de arrangement en de melodien zijn een beetje te happy, het doet me een beetje denken aan eurodance. hij hoeft niet in de prullenbak maar focus je de volgende keer wat meer op een pakkende melodie die je gedurende het nr wat houvast geeft.

de sound klinkt goed....alleen de arrangement en de melodien zijn een beetje te happy, het doet me een beetje denken aan eurodance. hij hoeft niet in de prullenbak maar focus je de volgende keer wat meer op een pakkende melodie die je gedurende het nr wat houvast geeft.

Zal ik doen volgende keer bedankt voor je advies.

louai:okdan:

Je hoort het Trance Master, deze man weet precies welke muziek jij moet maken
omdat hij niet van Eurodance houd. Waarschijnlijk bleef hij vroeger thuis terwijl
anderen wél gingen feesten en zuipen in 10 zaals discotheken net over de duitse
grens.

Enfin... Lekkere track voor in de auto naar Spanje. Ik hou er wel van.
Kwalitatief zeer ok. Niks op aan te merken hoewel het nummer an sich niet
echt spannend is. Je zou het geheel op kunnen vullen met trance effecten
zoals een fingersnap met laaaannnngggee reverb om maar iets te noemen.

Laatst gewijzigd:
Je hoort het Trance Master, deze man weet precies welke muziek jij moet maken
omdat hij niet van Eurodance houd. Waarschijnlijk bleef hij vroeger thuis terwijl
anderen wél gingen feesten en zuipen in 10 zaals discotheken net over de duitse
grens.

Volgensmij vraagt hij om advies voor een trance track, niet voor eurodance(is tevens nog voor mijn 'tijd')...vandaar mijn antwoord...als hij eurodance wil maken, ga ik m niet tegenhouden hoor:mega:

Back