Dione op tv

Bubbles was vet cool!!, afterparty van hellraiser, en ka_+%erhard altijd.

Buiten dat t een heel gaaf filmpje is stond ik toch we effe te klapperen met me oren toen je zei van "van draaien of muziek maken alleen kan je niet leven"

Als je al zoveel heb uitgebracht neem ik aan dat er elk jaar minstens enkele producties de deur uit gaan. ofnie?

Levert dat nou echt zo weinig op joh. Kan t me niet voorstelleln eigenlijk.
Maar ja wie ben ik. heb er geen verstand van, blijkt wel weer. :D

T blijft leuk om te doen dus we gaan gewoon verder :okdan: :D

Stoer Dione!!!
erg leuk om te zien!

Maar als ik jou was zou ik me in de toekomst (verre toekomst) niet laten tegenhouden door zo'n lullige rollator.
Tegen die tijd laat je er gewoon eentje custom voor je maken door O.C.C. ofzo.
Kunnen ze bij Discovery weer een special maken over de tot stand koming van de nieuwe O.C.C Thema Bike:
The making of "The HardCore Rollator."

Buiten dat t een heel gaaf filmpje is stond ik toch we effe te klapperen met me oren toen je zei van "van draaien of muziek maken alleen kan je niet leven"

Als je al zoveel heb uitgebracht neem ik aan dat er elk jaar minstens enkele producties de deur uit gaan. ofnie?

Tegenwoordig verdien je bijna niets meer met underground muziek maken...of dat nou techno,electro of hardcore is...

Ik heb dit jaar al 3 vinyl releases gehad...alle 3 zo goed als uitverkocht...maar de oplagen zijn zo klein geworden,dat is geen vergelijk meer met de '90-er jaren...en dan hebben we het nog niet eens over de cd's,want die markt is helemaal ingekakt...

Maar ja,vandaar dat ik ook zo fel tegen illegale downloads ben :bekdicht:

Er zitten veel collega's hier op 't forum,die zullen je hetzelfde zeggen....het is erg jammer,maar misschien ook wel goed omdat zo de mensen overblijven die muziek maken met hun hart en niet voor de centen...het zou alleen mooi zijn als die mensen wat meer centen terugzien voor hun harde werk :D

Mooi stukie. Ook goed om te zien dat ze de standaard onderwerpen als wazi's, vechtpartijen en drugs links laten liggen en echt laten zien wat er achter de schermen gebeurd.

:biertje:

Yep...maar dat was ook het plan,tis tenslotte voor de regionale omroep hè ? :P

Er zitten veel collega's hier op 't forum,die zullen je hetzelfde zeggen....het is erg jammer,maar misschien ook wel goed omdat zo de mensen overblijven die muziek maken met hun hart en niet voor de centen...het zou alleen mooi zijn als die mensen wat meer centen terugzien voor hun harde werk :D

amen _o_

Bericht door een moderator:
Op verzoek is deze thread gesplitst. Deze thread gaat over Dione. De discussie over MP3 en over weet ik wat niet al, komt z.s.m. als aparte thread terug.

Back ontopic!

Eens in de zoveel tijd verschijnt er een reportage van een artiest uit de Hardcore hoek, geweldig om te zien, zeker als het om een échte die-hard gaat zoals hier 't geval.
Zelf ben ik de scene ontgroeit maar heb niet de rug gekeerd naar Hardcore, kreeg zelfs even kippenvel bij de openingsplaat op Nightmare...

Respect!

:dj:

beetje uit de tijd dit topic..
maar ben altijd nog hellemaal lijp geweest van je stijl dione..
ruige kicks dikke synths en altijd passende vocals..lekker in elkaar gefixt allemaal,rock the place ,mixmaster,pain till i die,ja eigenlijk alles van dione
srb vind ik wat minder, e-noid is ook lekker

kortom ga zo door:mega:
ik blijf luisteren naar de nieuwe tracks

Back