Dione op tv

Heel leuk om te zien. Heb nog weleens met je in de Cult gedraaid maar Ahoy is wel even andere koek. Heel cool.

Succes.

Top-document !

Heerlijk om dit te zien gewoon.

Doooooooorgaaaaaaan...............

Ook genoten, leuk om eens te zien. Grappig ook om te zien hoe rustig en kalm je bent en blijft :okdan: . Ik heb ook wel eens een interview gezien met DJ Jean, nou nou nou :D wat een ......

"alles wat Dione kan, kan ik ook, rspect zu skills, ik kan alles, met 100 met 5000 draaitafels
snort.gif
"

boem boem,,, hakuh,, ik hoor zo weinig acid in de hardcore van tegenwoordig is dat helemaal uit ? of zijn er nog van die acid hardcore producers

Wel vreemd dat ze net doen alsof er een substroming "agressive" bestaat hehehee :D

Je bent de eerste die het opvalt...ik had ze nog wel zo duidelijk de stromingen uitgelegd,ze hadden zelfs nog gebeld hoe die stromingen ook alweer heetten...maar toch zetten ze het er nog fout onder :P

Je bent de eerste die het opvalt...ik had ze nog wel zo duidelijk de stromingen uitgelegd,ze hadden zelfs nog gebeld hoe die stromingen ook alweer heetten...maar toch zetten ze het er nog fout onder :P

Ach was er niet ooit een Amsterdammer die zei dat die muziek gewoon was voor mensen die samen met hun gabbers maximaal uit hun dak wilden gaan?

Je hebt gewoon een compleet genre bedacht. Volgend jaar op MOH: The Aggressive Hall, Hosted by Dione :D

boem boem,,, hakuh,, ik hoor zo weinig acid in de hardcore van tegenwoordig is dat helemaal uit ? of zijn er nog van die acid hardcore producers

Tada.
Ik weet niet of ik echte hardcore maak (kan me ook niet schelen hoe het genoemd word, ik vind het leuk en daarom maak ik het), maar ik zit wel op 180bpm en de 303 is goed vertegenwoordigd. Ook maak ik gebruik van de mks-50 voor de hoovers en een Se1x voor de wobble bass, dus er zijn ook d&b invloeden.

En gefeliciteerd Dione!:okdan:

hehe ik heb me ook kostelijk vermaakt met dat DJ Jean interview.

Haha wat lachen idd.
Volgens mij zijn er drie redenen om te stoppen.

Als je niet meer kan horen.
Het rollator verhaal.
Of als je zo dom loopt te lullen als Jean.

Mucho respectos Dione.
Fryslân Boppe.

Mooi stukie. Ook goed om te zien dat ze de standaard onderwerpen als wazi's, vechtpartijen en drugs links laten liggen en echt laten zien wat er achter de schermen gebeurd.

:biertje:

Goed eigen verhaal, en tof van de producer dat ze je woorden niet uit het verband trekken door er allerhanden beelden onder te monteren (zoals eerdere dingen als onrust, house hellemaal uit je dak, en de gewraakte EO docu.

Back