Hoi!
Ik heb een vraag over de werking van de Yamaha MG 206c. Ik kom er met de handleiding op de Yamaha site niet helemaal uit.
Ik heb na 10 jaar met andere dingen bezig geweest te zijn weer eens 'pingelen' en wil naast een nieuwe synthesizer ook een mengpaneeltje kopen. Ik werk de hele dag achter de compu, dus mixen wil ik het liesft lekker analoog doen. Ik speel zelf accordeon (jawel
!) en ben van plan eens te gaan kijken of zo'n ding ook lekker klinkt met zo'n Virus erbij.
Afijn ik stel mij voor dat ik een nummer in Cubase bouw met mididata, en één track daarbij zet met de opname van de accordeon. Om dan een goede eindmix te maken heb ik dus op de mixer genoeg kanalen en ingangen nodig voor alle synthezisers, maar ook wil ik de opgenomen track met de accordeon 'inmixen'. In de handleiding staat dat er geluid vanuit de computer terug naar het mengpaneel kan, maar het wordt mij vervolgens niet duidelijk of dat geluid dat op bepaalde kanalen terecht komt zodat je het met de equalizer en een volume schuif kan bewerken.
Er staat wel een korte beschrijving in de handleiding: het zal wel liggen aan mijn beperkte kennis maar ik begrijp er eigenlijk geen moer van wat ze daar zeggen.
Iemand die mij kan zeggen wat deze mixer doet met inkomend USB signaal?
Alvast dank!
Maarten
Ik heb een vraag over de werking van de Yamaha MG 206c. Ik kom er met de handleiding op de Yamaha site niet helemaal uit.
Ik heb na 10 jaar met andere dingen bezig geweest te zijn weer eens 'pingelen' en wil naast een nieuwe synthesizer ook een mengpaneeltje kopen. Ik werk de hele dag achter de compu, dus mixen wil ik het liesft lekker analoog doen. Ik speel zelf accordeon (jawel
!) en ben van plan eens te gaan kijken of zo'n ding ook lekker klinkt met zo'n Virus erbij. Afijn ik stel mij voor dat ik een nummer in Cubase bouw met mididata, en één track daarbij zet met de opname van de accordeon. Om dan een goede eindmix te maken heb ik dus op de mixer genoeg kanalen en ingangen nodig voor alle synthezisers, maar ook wil ik de opgenomen track met de accordeon 'inmixen'. In de handleiding staat dat er geluid vanuit de computer terug naar het mengpaneel kan, maar het wordt mij vervolgens niet duidelijk of dat geluid dat op bepaalde kanalen terecht komt zodat je het met de equalizer en een volume schuif kan bewerken.
Er staat wel een korte beschrijving in de handleiding: het zal wel liggen aan mijn beperkte kennis maar ik begrijp er eigenlijk geen moer van wat ze daar zeggen.
Iemand die mij kan zeggen wat deze mixer doet met inkomend USB signaal?
Alvast dank!
Maarten
Laatst gewijzigd: