Reason - Als ik je aan mag raden

DJ_LecZ

Ouwe rot
Als ik je aan mag raden Reason (er vanuit gaande dat je geen hard ware klank bronnen tot je beschikking hebt)
Bij reason worden +- 500MB aan E lab samples loops mee geleverd Klinken Fantastisch , goed om mee te beginnen . Niet echt mijn ding om samples of loops van wie dan ook te gebruiken maar het is een mooie opstap !!!!

Ik heb eventjes in je onderwerp iets duidelijk vermeld waar het over gaat...

volgens mij kan je deze thread beter verplaatsen naar de thread waar ie bij hoort..het is volgens mij een reply op iemands posting

Olaf

Ik lees niets over reason, dus ik weet niet bij welke thread... geef eens een link dan voeg ik de berichten samen en verwijder ik onze rotzooi.. :)

Ik kan hier geen 1m patchkabel aan vastpluggen hoor. :confused:

Misschien dat je het spectrum van deze thread kunt bekijken om zo de juiste acties te kunnen moduleren. :)

Whoops

Whoops

Sorry wist niet dat het keer naar keer nieuwe Treads aan maakte zal in het vervolg niet meer gebeuren!!!

Volgens mij heb je geen FM als je de osc. detuned en dan patched aan de PW van de Slave oscilator. Maar als ik het mis heb kan het fout zijn.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Misschien dat je het spectrum van deze thread kunt bekijken om zo de juiste acties te kunnen moduleren. :)

:D :D :D

Back