MV8000 loves Korg R3 tweeluik

Condominium : de muziek is niet mijn stijl maar ik vind het wel goed gedaan. Het grooved wel. Ik vind de percussie vet.
1974: te weinig varariatie voor mijn gevoel, vind het lo-fi gevoel wel koel.

IK vind het lachen dat je je nummers "opneemt" voor youtube, das wel een echte meerwaarde, en leuk om naar te kijken. Misschien kan je nog meer opnemen, van je kamer enzo.. hehehe dus niet in 1 keer je audio opnemen kan je die er later onder plakken. Ik ga dit iig wel doen met het volgende nummer wat ik post :P
Ik vind het nummer wat je hier hebt gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=gsnpkPcoI74 ook wel vet!

Ik vind de muziek wel leuk, maar net iets te rommelig. En de eerste track vind ik in het begin wel langdradig worden.

Verder wat Terracide zegt; leuk om tracks op SF van Youtube te zien. Geluid wordt er niet beter op, maar die meerwaarde is er ondanks dat absoluut. Leuk om eens te zien wat zo'n MV8000 een beetje kan.

@Kraan je moet ook &fmt=6 of &fmt=18 achter de youtube url plakken dan wordt de kwaliteit al een stuk beter.

YouTube which announced plans to increase video quality at NewTeeVee Live in November has begun offering higher quality encoding for certain clips.

While this is clearly still in the testing stages and there hasn’t been an official announcement, the folks over at VideoHelp.com have figured out that adding &fmt=6 or &fmt=18 to the end of a video link returns a H.264 encoded clip at 480×360 resolution with a bitrate up to 850K.

Aight

Aight

Het houd je van de straat! :) Kwaliteit is inderdaad wel minder ... maar je ziet weer wat en dat brent net ff wat meer. Ik post voortaan gewoon alles zo. Net ff iets makkelijker en scheelt weer een kwartier wachten tot Quicktime geladen is om vervolgens 5 minuten naar een balkje te kijken.

Volgende keer loop ik door mijn kamer heen en zal ik ook mijn Xbox, TV en bankstellen filmen :)

Word!

Wat is de connectie met de korg r3 dan in deze filmpjes?

Ik gok een midi connectie!

Badaboem!

Volgens de beschrijving komen alle drums uit de MV en de geluiden uit de R3...

Vooral die is opgenomen met de niet geregistreerde versie van xxx vind ik erg vet....

Laatst gewijzigd:
Back