funkEtechnician
Ingeburgerd
Ik ga iets vragen wat hier waarschijnlijk al honderd keer gevraagt is (heb de zoekfunctie al zonder bevredigend resultaat geprobeerd). Mijn excuses daarvoor.
Maar goed... Ik wil een geluidskaart kopen om wat loopjes op te nemen, om die in cooledit overelkaar te leggen. Ik wil rond de 200 euro uitgeven. Wat zou de beste optie zijn?
Geluidskwaliteit heeft bij mij een prioriteit boven een lage vertraging.
Heb de volgende modellen al op het oog:
m-audio delta audiophile 2496 (midi aansluiting) - vind ik wel aan de dure kant -
m-audio dio 2496/2448
terra tec ewx24/96
marian marc 2
marian marc 4 (midi aansluiting) - eveneens aan de dure kant -
Ik heb niet noodzajelijk een midi aansluiting nodig, hoewel dit in de toekomst misschien handig kan zijn.
Oh ja het is de bedoeling dat hij op een 100 mhz, 24 mb ram, WIN95 geinstalleerd wordt. Is dit wel mogelijk bij deze kaarten?
alvast bedankt!
Maar goed... Ik wil een geluidskaart kopen om wat loopjes op te nemen, om die in cooledit overelkaar te leggen. Ik wil rond de 200 euro uitgeven. Wat zou de beste optie zijn?
Geluidskwaliteit heeft bij mij een prioriteit boven een lage vertraging.
Heb de volgende modellen al op het oog:
m-audio delta audiophile 2496 (midi aansluiting) - vind ik wel aan de dure kant -
m-audio dio 2496/2448
terra tec ewx24/96
marian marc 2
marian marc 4 (midi aansluiting) - eveneens aan de dure kant -
Ik heb niet noodzajelijk een midi aansluiting nodig, hoewel dit in de toekomst misschien handig kan zijn.
Oh ja het is de bedoeling dat hij op een 100 mhz, 24 mb ram, WIN95 geinstalleerd wordt. Is dit wel mogelijk bij deze kaarten?
alvast bedankt!
en ik smeer mensen niets aan..