Toft trident 32 kanaals

Zal je toch wel balen as je je nieuwe tafel van 5 a 6 ruggen zo snel moet verkopen. :stupid

kent merk helemaal niet
net tl audio looks

Dit is volgens mij ook redelijk nieuw, een oud merk met een doorstart of zoiets dergelijks.

Trident is een bekend merk dat van die monster grote desks maakte. Die krengen zijn zo goed dat ze nu nog in vele studios staan. Megadure shit.

Zal je toch wel balen as je je nieuwe tafel van 5 a 6 ruggen zo snel moet verkopen. :stupid
.
.
Inderdaad vreemd , zal wel een stunt zijn of iemand die met zijn ogen koopt en niet met zijn hoofd :D
.
.

Of je hebt iets beters weten te scoren. :D

Maar zijn er nu 2 mixer boeren die Trident verkopen?
Iig zijn die grote Trident best wel geil. In de categorie 'als ik later groot ben'. ;)
In de Markant studio hebben ze er eentje staan.

mackie met hout en gekleurde knoppen,kan me moeilijk inbeelden dat er inside apparte pcb's per channel zijn..

cr@p :bekdicht:

.
.
Inderdaad vreemd , zal wel een stunt zijn of iemand die met zijn ogen koopt en niet met zijn hoofd :D
.
.

ik vindt jouw tafel voor 450 ook meer dan redelijk
tistem dat k zelf een oer dr 2000 heb anders sc6 met jouw verkoop !!!!
450 mensen mooie soundcraft oldskool bakk ook
:halleluja

mackie met hout en gekleurde knoppen,kan me moeilijk inbeelden dat er inside apparte pcb's per channel zijn..

cr@p :bekdicht:

aaaaah jaloers [hihi]
:W:W:D

Of je hebt iets beters weten te scoren. :D

Maar zijn er nu 2 mixer boeren die Trident verkopen?
Iig zijn die grote Trident best wel geil. In de categorie 'als ik later groot ben'. ;)
In de Markant studio hebben ze er eentje staan.

Klopt, je hebt ook nog de Oram Trident Series 8t. Als het goed is, is de mijne over een maandje klaar.

Back