Eeh ..goede prijs????

En die gast die 300 bied moeten ze even bij de AH in A'dam afzetten. ;)

Maar zo'n 850 moet toch wel te doen zijn?

750 euro is een goede prijs voor een JP8000... als je massel hebt misschien nog iets minder

Olaf

Ik heb de mijne klein jaartje terug voor 750 weggedaan, had dezelfde kleur..
Misschien bedoeltíe met "zelf klanken ontwikkelen" dat de JP voor je werkt en verklaart dat de prijs ;)

Alle kleuren....

zolang het maar blauw was...

Laatst gewijzigd:
Nee, je bent een sukkel als je dat ervoor betaald. ;)

Origineel geplaatst door fuse
Nee, je bent een sukkel als je dat ervoor betaald. ;)

psies, en voor die prijs krijgt ie hem toch niet verkocht dus hij zit er zelf mee

belagelijk hoger vraag prijs en de reaktie van die bieder met 300 E is helemaal stom.Moet ook eerlijk zeggen wat ik weet van iemand met een jp8000 is dat als je hem op een standart zet dat hij lichtelijk krom word alla (banaan)dus vind ik dat een 8080 meer waarde heeft dus 800 E is denk een prijs mits in goede staat meer op zn plaats.Maar ja het is gewoon vraag en aanbod met alles :)

Origineel geplaatst door bambamstudio
ff een vraag voor een leek: In hoeveel kleuren was je JP8000 leverbaar? :confused:

12 geloof ik. ik zelf heb de pastel roze en de tibitaanse gele versie gehad nu heb ik een spartaanse wit mettalic.
maar blauw is idd erg zelfzaam zijn er maar 3 van op de hele wereld geloof ik.

Origineel geplaatst door EDP
12 geloof ik. ik zelf heb de pastel roze en de tibitaanse gele versie gehad nu heb ik een spartaanse wit mettalic.
maar blauw is idd erg zelfzaam zijn er maar 3 van op de hele wereld geloof ik.

van de blauwe maar 3...en dan vinden jullie €1100 te veel?

Stelletje eikels, das erug goedkoop !!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door Bass
Alle kleuren....

zolang het maar blauw was...

Tja ik vind t een afzetter..1100 Euro !:stupid

Bass is de winnaar van deze slopende finale ronde en gaat door
voor de wasmachine!!!!!!!:D

Ik zou graag onze grote-vriend-de-JP-voor-die-achtelijke-prijs-verkoper z'n gezicht willen zien als iemand hem op de hoogte zou brengen van dit onderonsje :P

Back