talkboxert
De man achter Exceeder
voor die editor pb maar....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Je bedoelt: ik heb de verkoper misleid en ben er nog trots op ook!Ik heb zo de 6 goedkoper kunnen krijgen in een 2e handse winkel door de verkoper er attent op te maken dat de rechteruitgang niet werkt. Board is mono zoals de meeste analoge/hybriedjes en enkel in split mode kan je de stereo uits gebruiken. Kerel wist er geen bal van en deed wat van de prijs af![]()
*dael0x
Je bedoelt: ik heb de verkoper misleid en ben er nog trots op ook!

2.13A
Sodeju, ook dat nog!Hm ik dacht dit door de gemiddelde nederlander zou geapprecieerd worden![]()

De matrix serie staat zeker nog op mijn verlanglijst en ik volg deze thread dan ook met interesse.

Je bedoelt: ik heb de verkoper misleid en ben er nog trots op ook!
Ik heb zo ook korting gehad op mijn Matrix 6, ware het niet dat ik zelf er ook van overtuigd was dat hij kapot was.
Iets dat ik in dit topic nog niet ben tegengekomen is dat de OS van de Matrix 1000 tot en met de laatste officiële versie (OS 1.11) een bug bevat waardoor de sustain van de filter envelope niet veranderd kan worden via software of controllers zoals de Access Matrix Programmer. Mocht dit oud nieuws zijn, dan mijn excuses en lees maar niet verder.
Op het Duitse Moogulator forum is iemand (zijn forum naam is Fetz) die de bug heeft opgespoord. Hij vraagt er zelf niets voor, maar als je een donatie doet aan de forum eigenaar, dan stuurt hij je een Eprom met een nieuw OS 1.13 en dan kun je ook de filter sustain programmeren. Voor de eerste Eprom vraagt hij een donatie van 10 euro en voor iedere volgende 5 euro. Als je zelf Eproms kunt programmeren dan kan hij je de file sturen en kost het helemaal niets.