Classic: muziek van Netwerk

draqoon

Sluimerend Lid
Tja, ik heb het al gewoon door wat te googlen proberen te vinden, maar wordt niet echt wijzer.

In netwerk gebruiken ze bij het gedeelte 'campagnekijkers' een intro wat ontzettend lekker is. Tja memories he.
Volgens mij heeft het op een van de It-verzamel-CDs gestaan. Zal wel een van de eerste geweest zijn.
Ook weet ik nog (of tenminste dat denk ik), dat er in de titel of naam van de artiest het woord 'carnaval' zit.

Wie weet hoe het nummer heet en de artiest is. Dan kan die namelijk op mijn verlanglijstje.

Voor degene die geen tijd hebben om netwerk te kijken: Netwerk (video van het fragment met ook de muziek)

Alvast bedankt

Je kunt in de meeste gevallen gewoon effe de omroep mailen om te vragen van wie het nummer is.
Heb ik ook al verscheiden keren gedaan....met succes!

Netwerk heeft toch dat depressieve "het-komt-toch-allemaal-nooit-meer-goed" muziekje?
Fijn om nog even te horen vlak voordat je gaat slapen... hebben ze goed over nagedacht

Netwerk heeft toch dat depressieve "het-komt-toch-allemaal-nooit-meer-goed" muziekje
Gezien jouw avatar is dat wel in je straatje;)

nee, ik bedoel juist het muziekje bij dit item; ff de link aanklikken.

Ken het nummer wel, maar weet niet van wie het is/hoe het heet.
Het werd vroeger altijd gedraaid bij RTL5 Formule 1.
Als je erachter ben, zet je het hier dan effe?

JA. dat is een bekende tune....

Gemaakt door een Forumlid!!!!
:okdan: :okdan:
Namelijk van Dobre;)

uitgebracht onder deze naam : Rene et Gaston - Vallee De Larmes

Origineel geplaatst door Oxy-Yan
JA. dat is een bekende tune....

Gemaakt door een Forumlid!!!!
:okdan: :okdan:
Namelijk van Dobre;)

uitgebracht onder deze naam : Rene et Gaston - Vallee De Larmes

Ja, hoor. Die is het............................ thanks Oxy-Yan.
En Dobre.............. bedankt voor het nummer...........

:halleluja

JA, bùhdankt...ook namens mijn vrouw....

Origineel geplaatst door ZmokE
JA, bùhdankt...ook namens mijn vrouw....

wat heb jij met je vrouw wat ik niet heb met mijn vriendin???
Die vindt het namelijk helemaal niets.

Ik zeg altijd dat ze helemaal niet te zwaar is...........zij doet net ofdat ze de muziek, die ik mooi vind, ook mooi vindt:D

Ik zeg altijd dat ze helemaal niet te zwaar is...........zij doet net ofdat ze de muziek, die ik mooi vind, ook mooi vindt:D

Ja, het is een kwestie van geven een nemen he. :D

Ik zoek graag mee, maar niet iemand die een stukje heeft liggen. Zo kan ik er in ieder geval niets mee.
Toen lag ik nog aan mijn toekomst te denken in de ballen van mijn vader.

Pfffff..........was dat niet Tony van Eijk? Of zat ie nou juist in het panel??
Daar heb je het gedonder...........dementie doet zun intrede

Google geeft de volgende site -DE SITE-
En op die site staat......Wie van de drie: Wes Montgomery, Caravan
Klopt dat?

Damn...is van de Belgse wie van de drie.........Niet hetzelfde melodietje als van de nederlandse zeker?

Google geeft de volgende site -DE SITE-
En op die site staat......Wie van de drie: Wes Montgomery, Caravan
Klopt dat?

Damn...is van de Belgse wie van de drie.........Niet hetzelfde melodietje als van de nederlandse zeker?

damn je had gelijk!!!!\

het is wes craven!:)

en wat een fijne song!

bedankt

Re: Classic: muziek van Netwerk

Origineel geplaatst door draqoon
In netwerk gebruiken ze bij het gedeelte 'campagnekijkers' een intro wat ontzettend lekker is. Tja memories he.

JAAA ik zat laatst ook te kijken en hoorde die tune... Ik dacht PRECIES hetzelfde als jij :)

En het is dus geproduceert door Dobre??? Damn... dit is een van DE nummers waardoor ik enthousiaster en enthousiaster in de muziek ben gegaan!! :halleluja :dj: :halleluja

En volgens mij ligt de CD redelijk bovenaan op de plank bij documentairemakers...want ik hoor hem regelmatig bij dit soort doeleinden!

Back