commerciele synthedit ( op zich niks mee natuurlijk ) ..maar t'klinkt wel o.K. ..
Als je een goeie tb303 emu zoekt ..check ofwel de ABL of de phoscyon ....hangt er maar vanaf waar jouw persoonlijke voorkeur ligt ...b
Phoscyon vind ik helemaal niets. ABL wel ok. Ik was alleen benieuwd naar deze omdat ik hem nog niet kende en er ook niets op het synthforum erover kon vinden. Ik heb geen host geinstalleerd en wil dat ook niet alleen voor een demo doen.
Ik heb hem geprobeert, leuk ding, maar voor mij het kopen niet waard. Als je echt acid geluiden zoekt is hij ideaal, Makkelijk in bediening, een waardige tb303 emulator
Ik heb hem inmiddels ook geprobeerd en ik was niet echt gecharmeerd van het geluid. Zowel ABL als ReBirth vind ik beter klinken maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Gebruikers-interface vind ik weer wel top, in een hand omdraai maak je er de leukste patterns mee. Ik denk dat ik iets vergelijkbaars ga maken voor mijn sequencer
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.