Vandaag uitgekomen. Nog niet geprobeerd, ik wacht wel tot een Komplete Update met deze erin in de sale is tijdens een komende BF ofzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de officiële launch moet nog gebeuren. daarom werken de links nog niet.Toppie maar wat is dat toch tegenwoordig? Waar staan de specs en vnl de system requirements? Moet ik dat nu echt via Google of Chatgpt proberen te achterhalen? En als je op BUY NOW klikt, kom je op een algemene shop met SUPERDEALS voor rommel waar ik geen interesse in heb. Fuck off met die zever
99eu voor zover ik zie.In mijn Native Access staat alleen versie 5. Hopelijk wordt dit een gratis upgrade.
Leuk dat ze 'm opnieuw leven inblazen, indertijd was Absynth samen met Alchemy een vst die wat buiten de gebaande paden ging, goed voor bijv van die cinematic en ambiënt sounds bijv maar ik vraag me wel af wat tegenwoordig nog de meerwaarde is?
Zelf heb ik Pigments al naast nog een hele rits aan andere softsynths dus Absynth moet echt met wat bijzonders komen om nog een goede aanvulling te kunnen zijn.
99euroIn mijn Native Access staat alleen versie 5. Hopelijk wordt dit een gratis upgrade.