Absynth 6 is uit!

Absynth was erg tof en de de presets waren heel goed.
Maar 6 lijkt daar maar een beetje op voort te borduren.
Kun je net zo goed 5 gebruiken. Ik had toch wel op zijn minst multi samples verwacht.

Ik heb ook die oude nog wel, al weet ik niet of ie het nog doet op mijn huidige systeem. Maar ik heb zo verschrikkelijk veel soft synths (waarvan ik het overgrote merendeel al zelden tot nooit gebruik) dat ik niet zomaar alles meer koop tenzij ik écht het gevoel heb dat het iets extra's biedt. Bij deze upgrade heb ik dat (nog) niet.

Een upgrade heeft altijd een meerwaarde.Weinig of meerdere nieuwe functies.En ook voor de toekomst gericht bij eventuele updates van je systeem of daw.
Dat doe ik altijd met mijn andere softsynths(heb er maar een paar).

Ja wel fijn als het in een up to date vst formaat komt. Maar ik heb ook nog hetzelfde als @Nap. Met hardware spelen is vele malen leuker en heb ook nog eens kilo's aan softsynths.

Aangezien ik de voorgaande versies nooit heb gebruikt is Absynth nieuw voor me (kende wel de classic status ervan), en ben ik wel benieuwd, maar ik ga voorlopig eerst even zoet zijn met m'n black friday aankopen.

Liefhebbers van softsynths hebben overigens niets te klagen aan aanbod anno 2025 8~

Een upgrade heeft altijd een meerwaarde.Weinig of meerdere nieuwe functies.En ook voor de toekomst gericht bij eventuele updates van je systeem of daw.
Dat doe ik altijd met mijn andere softsynths(heb er maar een paar).
Zeker, de plugins die ik gebruik hou ik ook altijd up to date. Absynth 6 zal er tzt ook wel komen, maar ik heb die plugin sowieso al heel lang niet meer gebruikt dus vandaar dat het niet urgent is momenteel.

Back