Wie heeft er wel eens een gratis synth gekregen?

Ik kan alleen bewijzen dat ik de MS10 heb gehad. Heb hem geruild voor een SH101 met forumlid =XTRECIST=. Ik weet alleen niet of hij hem nog heeft.

:D 't Wil niet zeggen dat ik het in principe niet geloof, hoor. Ik gun het iig iedereen.

Ik heb wel spullen gratis weggegeven.

Waarom zou je daar over liegen?

Uhhm.. mensen liegen wel over onzinnigere dingen? Om te stoken, om jaloezie op te wekken, uhh.. verder geen idee wat voor redenen zulke ... figuren hebben.

Ik heb een EMS KS gratis gekregen.
Keyboard/sequencer gedeelte voor de EMS Synthi A,om er dan uiteindelijk een AKS van te maken.

Deze dus.:P

Attachments

• PIC00009.JPG
    PIC00009.JPG
    34,6 KB · Bekeken: 81
Ik heb een EMS KS gratis gekregen.
Keyboard/sequencer gedeelte voor de EMS Synthi A,om er dan uiteindelijk een AKS van te maken.

:D Laat me raden: vorige eigenaar kreeg er geen geluid uit?

Ik heb ooit een Jen sx2000 gekregen.

Stond ergens bij een kennis te rotten in de kelder. Niet meer helemaal in orde. Hij is niet meer helemaal goed te stemmen en hij kraakt nogal, maar ik heb er wel eens een aardig geluidje uit gekregen dat ik vervolgens kon sampelen.

Ik kreeg van een vriendelijk forumlid een Yamaha A3000 sampler.
Goedbeshouwd was het een ruil (mijn interfaces tegen zijn A3000), maar voor mij voelt het toch wel als gratis gekregen voor iets dat anders in de papierbak was beland.

groet,

Tom

Sander02 neem ik aan.

:D Voor de Sander die een hekel heeft aan de "ver-Engels-ing" van 't Nederlands.

Back