Wie heeft er wel eens een gratis synth gekregen?

'gratis synth'

'gratis synth'

gebeurt t nog, dat mensen gratis spullen krijgen, of niet?

ik heb wel veel mazzle gehad door op mn werk bij de kringloop winkel een TB-303 te vinden voor €500,= maar das niet echt gratis he...
ik heb wel een keer van een vriend een gratis yamaha RX-7 drummachine gehad...vind't die drumbak nog steeds erg leuk ook klinkt dat ding erg suf.
en ja ik heb ooits s bijna een gratis TR-606 gehad. een oude rocker die ik kende via een oom van mij wist dat ik apparatuur spaarde. hij had nog een drummachine op zolder liggen...nou ik vet benieuwd, waar zou die man mee komen aanzetten. komt die kerel met alleen de handleiding...'sorry, dit is het enige wat ik nog heb, geen idee waar de 606 nu is...' vet balen dus!! ;)
hahaha (Y)

hello,

pas geleden een gratis jx-1 opgehaald.
Vorig jaar nog een gratis roland versterker en daarbij een gratis morley jimmy hendrix wah-wah!!!

Eind vorig jaar nog een gratis vleugel gekregen.
Wel een oud beestje van zo'n 100 jaar oud.

Moest alleen het vervoer wel zelf betalen.

Geen superding, maar hij is bespeelbaar en hij klinkt!

vleugel.jpg

Eind vorig jaar nog een gratis vleugel gekregen.
Wel een oud beestje van zo'n 100 jaar oud.

Moest alleen het vervoer wel zelf betalen.

Geen superding, maar hij is bespeelbaar en hij klinkt!

vleugel.jpg

100 jaar oud? 'k Weet niet hoor, maar dat is wel kras voor een witte vleugel (we praten 1908, he?)

Anyway, je moet um wel op zijn plaats laten staan! :D

100 jaar oud? 'k Weet niet hoor, maar dat is wel kras voor een witte vleugel (we praten 1908, he?)

Anyway, je moet um wel op zijn plaats laten staan! :D

Is toch echt zo! Tenminste... zo'n honderd jaar, zei de man van het vervoersbedrijf. Dus dat kan ook 95 jaar of 105 jaar zijn. :)

Oorspronkelijk is hij niet wit. Maar een van de vorige eigenaren heeft hem ooit wit gelakt.

Maar weet je wat nu het lullige is...
Aangezien m'n vriendin en ik nu uit elkaar zijn en ik verhuisd ben en het nieuwe huisje te klein is, kan ik hem niet meenemen... ;{

Als het goed is krijgt ie volgende week een nieuw baasje!

Iemand uit ons huizenblok zei me ongeveer een half jaar geleden dat ie een synthesizer klaar had staan voor de grofuil ophaaldienst. Of ik geinteresseeerd was...

Uiteraard was ik geintresseerd, maar toen ik kwam kijken bleek de synth ineens een "keyboard". Balen. Maarja, je weet nooit...
Dus ik ben een paar dagen later toch maar op bezoek gegaan.

Toen ik eenmaal binnen was zag ik daar een lomp keyboard achtig ding staan. Zwart met chrome poten en een kilo of 40. Je kon hem niet in het stopkontakt doen en hij had geen enkele manier van aansturing (geen midi CV/gate of whatever). Het idee was leuk: hamertjes die tegen metalen staafjes met gitaar elementje erbij sloegen; maar fuck off...oude oma rommel.
Weg ermee.

Wel jammer...
Voor het zelfde geld was het een Virus Indigo ofzo.

Back