Laatst voor iets van 2 euro een pot met dit poeder gekocht. En omdat ik niet goed wist hoe ik makkelijk 61 toetsen en een lading knoppen schoon kon maken (zonder synth eraan overigens
), heb ik een oplossing gemaakt en hier als test wat kapotte smerige toetsen in gedaan.
Volgens mij is dit de makkelijkste manier om je toetsen en knoppen schoon te maken. Je hoeft er niet naar om te kijken, je hoeft niet te schrobben, je hoeft niet bang te zijn voor beschadigingen en wil je het echt mooi hebben droog je ze alleen even met een doek af.
Ik had ter vergelijking een smerige toets en knop naast een schone gelegd en een foto gemaakt, maar het verschil is niet goed op een foto te zien.
Een goedkope aanrader dus!
), heb ik een oplossing gemaakt en hier als test wat kapotte smerige toetsen in gedaan. Volgens mij is dit de makkelijkste manier om je toetsen en knoppen schoon te maken. Je hoeft er niet naar om te kijken, je hoeft niet te schrobben, je hoeft niet bang te zijn voor beschadigingen en wil je het echt mooi hebben droog je ze alleen even met een doek af.
Ik had ter vergelijking een smerige toets en knop naast een schone gelegd en een foto gemaakt, maar het verschil is niet goed op een foto te zien.
Een goedkope aanrader dus!
;
of groene zeep.
Waar kan het het bestellen ?