geenlidmeer081224d
Gedeactiveerd account
Spreek gerust voor jezelf, je hebt totaal geen idee waar en wat voor werk ik doe.En Batteraaf procesoperator is zo slecht nog niet hoor weet ik uit ervaring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spreek gerust voor jezelf, je hebt totaal geen idee waar en wat voor werk ik doe.En Batteraaf procesoperator is zo slecht nog niet hoor weet ik uit ervaring.
Je moet ook niet alleen maar verbieden...aan de andere kant moet ook het aanbod van legale downloads veel groter worden...en dat is ook een verschrikkelijk grote fout van de muziek-industrie,dat ze daar niet eerder serieuzer op ingesprongen zijn...
On-topic :
Deze verandering in de wet maakt het juist makkelijker om op te treden tegen de aanbieders,de download sites...ze gaan heus niet iedere downloader oppakken en/of beboeten,maar ze hebben nu wat extra wettelijke mogelijkheden om sneller op te treden bij misbruik...zoals verschillende mensen van de NVPI en Brein ook al aangeven in interviews in diverse media....

Welke DJ's betalen er trouwens nog netjes voor hun tracks?
Die downloaden en misbruiken toch ook alles gewoon nu?
Juist de kleine producers hebben weinig last van downloaden.
Als ik ergens niet achtersta wordt het dus niet uitgebracht. Onzin, JUIST de kleine producers hebben er last van, het is mij nu al 2x overkomen dat een EP van me gecancelled word omdat het label ermee stopt.
Ik zou ervoor kunnen kiezen om dan een andere, commerciëlere Dance style te kiezen, maar dan ga ik iets maken waar ik wellicht niet achter sta.
En Mono-Poly om dan nog maar even op jou opmerking terug te komen kerel, vraag mijn collega's maar eens hoeveel concessies ik aan een track van mij doeAls ik ergens niet achtersta wordt het dus niet uitgebracht.
Je ziet, je opmerking raakt dus kant-nog-wal.
Vind ik niet, als er rigoreus in mijn arrangement gesneden moet gaan worden, of ik moet er dingen instoppen die me niet aanspreken zodat er in mijn ogen een heel andere track uitkomt dan wat IK in gedachte had toen ik het nummer maakte.... Dat gaat er bij mij niet in, daar doe ik ook niet aan mee. Ik denk dat zoiets identiteit heet, anderen noemen het koppig.Je een beetje flexibel opstellen in het overvolle aanbod aan
muziek kan geen kwaad ,je mag best een beetje afwijken van je principes.
Dat is nou eenmaal het leuke aan underground muziek.klopt maar ze maken ook geen verschil tussen iemand die regelmatig
download of een criminele organisatie die alles 1 op 1 namaakt en
dit op de markt verkoopt , er liggen zelfs nep cd's in winkels.
in plaats om grote vissen te vangen kunnen ze alleen kleintjes aan![]()
Spreek gerust voor jezelf, je hebt totaal geen idee waar en wat voor werk ik doe.
Juist de grotere schijnen er weinig last van te hebben, de metallica's, shakira's, madonna's etc. gaat het toch nog steeds behoorlijk voor de wind...Juist de kleine producers hebben weinig last van downloaden.
die snap ik nietSpreek gerust voor jezelf, je hebt totaal geen idee waar en wat voor werk ik doe.
Ik heb idd gewoon een full time baan als proces-operator in een smerige fabriek om mijn hobby te bekostigen,
Daarom is het belangrijk dat al die individuele up- en downloaders aangepakt worden. Zij zijn tegenwoordig de grootste bron van inkomstenverlies.
die kunnen kleine visjes vangen meer ook niet.goede kant? ik weet het nog niet
uitvoerbaarheid:
audio, video, beeldmateriaal, tekstbestanden, pdf, ?
van welke auteurs of welke rechthebbenden?
hoe onderscheid je legale en illegale downloads?
bijlagen op synthforum ?
youtube filmpjes?
demo's op sites van artiesten?
demo's van synths?
komen er sites die je wel / niet mag bezoeken?
hoe kenmerk je dit alles?
bij het laden van deze pagina zo'n 5 avatars gedownload.
waar begint en waar eindigt de afbakening?
..en ja stichting Brein,die kunnen kleine visjes vangen meer ook niet.
Trouwens, die platenbonzen zijn ook boeven. Ze kopen hun eigen platen op zodat vermeende artiesten hoog in de hitlijsten komen te staan. Je kunt me moeilijk wijsmaken dat een souljah-boy meer cd-albums verkocht heeft in een mp3-tijdperk natabene dan dr. dre en snoop dogg zamen toen ze nog met dre day/g-thang uitkwamen
en pluggers van alles en nog wat aanbieden