smackos
Gepokt en gemazeld
Vandaar dat alles tegenwoordig zo kut klinkt met veelst te veel mid...wordt je ook lekker snel doof van
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trukje is overigens wat laag weghalen en er mid/hoog voor omruilen.
Veel laag is duur voor je 'level' (RMS).
.. Ik heb ook tussendoor nog een vraag over deze shit ?Is er iemand die mij kan vertellen wat al die inserts in Logic 8 allemaal doen zoals die limiter ,modulation ,etc Is er een manier om hier over te lezen/leren Ook even over dat splitten van je tracks ...dus zo veel mogelijk ga je alles onderbrengen op losse tracks ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt (TC Douglas Ik leg het even uit, in plaats van 1 clap, 4 of 5 claps onder elkaar leggen, en mooi uitmixen, hetzelfde geld voor strings, melodieën, enz....)met een percussie loop bv ook ?Bedankt allemaal ik heb /had het zelfde probleem.. Ik heb ook tussendoor nog een vraag over deze shit ?Is er iemand die mij kan vertellen wat al die inserts in Logic 8 allemaal doen zoals die limiter ,modulation ,etc Is er een manier om hier over te lezen/leren Ook even over dat splitten van je tracks ...dus zo veel mogelijk ga je alles onderbrengen op losse tracks ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt (TC Douglas Ik leg het even uit, in plaats van 1 clap, 4 of 5 claps onder elkaar leggen, en mooi uitmixen, hetzelfde geld voor strings, melodieën, enz....)met een percussie loop bv ook ?
Makkelijk is kut ik hou van moeilijk!!

Het lukt me nogsteeds niet. Ik probeer nu met een EQ het laag om te ruilen voor wat mid/hoog zoals fuse me vertelde, maar het wordt niet als geheel harder. Wat fuse deed is het exact heetgeen dat ik wil! Ik heb misschien wat exactere informatie nodig?
Goede mixen bouwen ook.
Dat doe je niet zo maar even.
Trukje is overigens wat laag weghalen en er mid/hoog voor omruilen.
Veel laag is duur voor je 'level' (RMS).