Dj Stormchaser - Blowing winds

Aan je Engels te zien ben je pas net 12 en dus al vroeg begonnen met deze leuke hobby!

'another song of me

maked of magix music maker'

Muziek maken is altijd leuk, maar zoek eens wat serieuzere software, want met Magic Music Maker kan iedere Jan Doedel wel een melodietje in elkaar frutselen.

Het is in ieder geval wel duidelijk te horen dat je pas begonnen bent en ik hoop dat je nog flink zal groeien in deze wondere wereld!

Leuk dat je begonnen bent met muziek maken. Ejay en Music Maker zijn spijtig genoeg programma's die de creativiteit beknotten ipv ze te bevorderen. Misschien is het tijd om een stapje vooruit te zetten. Veel mensen zijn begonnen met muziek maken met fruityloops.

http://www.fruityloops.com/documents/what.html

De downloadbare FL Studio Express is onder de 50 euro grens.
De Fl Studio Fruity edition (ook downloadbaar ) is tussen de 60-70 euro. Dat is een mooi starterspakket.

Hier zie je wat je krijgt als je een van die pakketten koopt.

http://www.fruityloops.com/documents/features.html

aan me engels ben ik geen 12
maar ik let er gwn niet op 8~
bedankt voor de tips:okdan:
ik weet het ik stel niks voor bij jullie
en mijn muziek progamma is ook lang niet goed genoeg
ik heb ook 0 ervaring:(
maarja ik ga wel even een paar van die links even bekijken:mexico:
fruity loops heb ik ook aan gedacht.
mss kan ik hem illegaal krijgen van iemand.
en ja het is moeillijk,
Maar jullie zijn er en youtube met tutourials (of hoe je het ook schrijven mogen)
Btw ejay is een prut progamma, alleen magix music maker is opzich een stuk beter in dat opzicht.
je kan wel een aantal dingen doen (grot,pitch,bpm,en nog een paar)
maar jammergenoeg geen synthsizer ;{

Aan je Engels te zien ben je pas net 12 en dus al vroeg begonnen met deze leuke hobby!

'another song of me

maked of magix music maker'

Muziek maken is altijd leuk, maar zoek eens wat serieuzere software, want met Magic Music Maker kan iedere Jan Doedel wel een melodietje in elkaar frutselen.

Het is in ieder geval wel duidelijk te horen dat je pas begonnen bent en ik hoop dat je nog flink zal groeien in deze wondere wereld!

ja maar serieuze software kopen heb je centjes voor nodig.

om auto te kunnen rijden heb je ook niet meteen een bugatti nodig.

zeg Zoidsity,

ik ben geen uber profi hoor;)

als het niet helemaal goed is dan maakt me dat niet heel veel uit

wat is er fout aan die zin dan?

moet het ongeveer zo zijn dan:

''This is a new composition of myself

Maked with Magix Music Maker''

zeg Zoidsity,

ik ben geen uber profi hoor;)

als het niet helemaal goed is dan maakt me dat niet heel veel uit

wat is er fout aan die zin dan?

moet het ongeveer zo zijn dan:

''This is a new composition of myself

Maked with Magix Music Maker''

Of iets in de zin van:

This is the new groove of Dj Stormchaser,
Made with Magix Mushroom maker.

Het is in ieder geval made in plaats van maked. Kijk maar op de achterkant van je ipod of rekenmachine .. made in ....

Oke bedankt;)

bij mijn nieuwe filmpjes doe ik het anders
ik ben ook maar 15 hoor:P
en trouwens, die engelsen letten er ook niet al te veel op ;)
ze vinden het belangerijk dat je ze kunnen verstaan.
maarja als je het officieel moet doen dan is het wel nodig

maare het is geen Mushroom maker :s

en trouwens, die engelsen letten er ook niet al te veel op ;)

Noem één voorbeeld van een Engelsman die 'maked' i.p.v. 'made' zegt... ;)

Maar voor de rest: gewoon lekker verder doen. Als Magix je nu bevalt, dan daarmee werken. Als het goed gaat, ga je je op een gegeven moment ergeren aan de beperkingen (i.e., dat je meer wilt dan knippen en plakken met samples - hoe geavanceerd Magix tegenwoordig ook is), en dan kun je op dat moment op zoek gaan naar wat je beter bevalt. Maar geen reden om je te haasten; als je dit lekker vindt werken en het klinkt zoals je wilt, waarom dan per se omschakelen? (of 'wij van SF' dat nou waarderen of niet :engel: )

En als je wél iets anders wilt: dan een beetje lezen (dit forum, via Google), programma's uitproberen (shareware), en uiteindelijk kopen wat je bevalt. Kopen ja; gratis kopiëren is illegaal - waar denk je dat de makers van die software van leven?

(en als je toch kopiëert, dat dan zeker hier niet vermelden, want het wordt matig gewaardeerd over het algemeen, en is ook in strijd met het forumbeleid...)

Noem één voorbeeld van een Engelsman die 'maked' i.p.v. 'made' zegt... ;)

Maar voor de rest: gewoon lekker verder doen. Als Magix je nu bevalt, dan daarmee werken. Als het goed gaat, ga je je op een gegeven moment ergeren aan de beperkingen (i.e., dat je meer wilt dan knippen en plakken met samples - hoe geavanceerd Magix tegenwoordig ook is), en dan kun je op dat moment op zoek gaan naar wat je beter bevalt. Maar geen reden om je te haasten; als je dit lekker vindt werken en het klinkt zoals je wilt, waarom dan per se omschakelen? (of 'wij van SF' dat nou waarderen of niet :engel: )

En als je wél iets anders wilt: dan een beetje lezen (dit forum, via Google), programma's uitproberen (shareware), en uiteindelijk kopen wat je bevalt. Kopen ja; gratis kopiëren is illegaal - waar denk je dat de makers van die software van leven?

(en als je toch kopiëert, dat dan zeker hier niet vermelden, want het wordt matig gewaardeerd over het algemeen, en is ook in strijd met het forumbeleid...)

Mijn fout voor het Made.
En dat Illegale halen van FL dat gaat waarschijnlijk toch niet door.
Ik ga waarschijnlijk een progamma kopen.
Wordt wel over een maand ofzo want ik wil eerst nog even een ipod kopen.
(Mp3 is stuk)

Ga voor FL studio :okdan: 49,- Euro is toch niks meer voor de jeugd van tegenwoordig? :D

wordt dit de nieuwe Leendert jongens ? :stupid

Als ik jullie zo hoor proberen jullie allemaal de kleinste versie van fl studio aantesmeren maar vergeet niet dat je hier ook maar bar weinig mee kan doen.

wel meer als maxig music maker maar toch koop dan gelijk de pro versie die is wel wat duurder maar kan alles en als je later nog moet gaan upgraden naar de pro versie is dat weer duurder.

en overgins is Flstudio een goed programma voor beginners maar ook zeker voor gevorderde :geslaagd:

1x kopen en levelang gratis de nieuwste versie zonder vervelende cracks enzo

en als je iets wilt weten over flstudio vraag het dan gerust ik help wel8~

have fun:dj:

Back