Beatmaker voor iPhone

leuke update

What's new in version 1.3 :

New step sequencer
• Patterns can now be up to 4 bars long
• Step resolution: patterns can now be edited with a resolution of up to 1/64T, making possible the creation of more complex and richer patterns.
• Two new editors: Pitch and Pan editing by steps. The pitch editor brings you the capability to compose complete melodies from just one sample, as you would do with a synthesizer or keyboard sampler.
• New pattern preview bar for easy lookup and navigation

Improved song sequencer:
• Each pattern placed on the timeline can now be resized
• Insert and remove bars on the timeline
• Zoom In and Out for faster navigation and editing
• Dynamic access bar to quickly go to different song parts

Audio recording: record samples directly from the iPhone built-in microphone or headset (also works on iPod Touch 2nd generation with headset). With the wave editor, select the start and stop position and automatically assign your new recording to pads.
Record sounds anywhere and use them instantly in your composition !

Whole new pad edition screen for quicker and easier access to pad settings

Improved wave editor with zooming capabilities

New Cross Controller allows you to change live multiple effects and sound parameters. Choose any combination of sample and effect parameters available in BeatMaker and manipulate them live in quick or full screen mode

New Moog-like filter effect with Low-pass, High-pass, Band-pass, frequency and resonance support.

Improved Delay effect with dotted and triplet rhythm support

Signature support: change your song signature to 3/4, 4/4, 5/4 or 6/4

And more... :okdan:

Nadeel van iPhone is dat hij max 3 a 4 uur meegaat en je hem dan aan een prik moet hangen. Apple heeft er een te lichte accu in gedaan die je nog geeneens kan vervangen.

Nadeel van iPhone is dat hij max 3 a 4 uur meegaat en je hem dan aan een prik moet hangen. Apple heeft er een te lichte accu in gedaan die je nog geeneens kan vervangen.

Dit is natuurlijk alleen bij intensief gebruik ;)

Als ik niet game doe ik makkelijk een paar dagen met de batterij. Niet vervangen is voor mij niet echt een probleem...heb ik nog nooit gedaan met een GSM.

Maar idd, bij intensief gebruik, zoals games en Beatmaker, 3-4 uur max.. maar is meer dan je laptop ;)

Hmm, zoiets zocht ik wel, alleen vind ik dit dan weer te veel van het goede.

Ik zou zelf graag een app willen die alleen die pads heeft, waarbij je zelf samples kan inladen, dat zou genoeg zijn. Weet iemand of er zo'n programma is? Ik was zelf al in de appstore aan het zoeken, maar daar zie je al snel door de bomen het bos niet meer.

En anders toch maar deze kopen dan.

gelukking bestaan er 50 accu's die op, om of naast je iphone kunt gebruiken
iphonepower.thumbnail.jpg

ux_a08012200ux0014_ux_c.jpg

mophie_iphone_battery_juice_pack.jpg

gelukking bestaan er 50 accu's die op, om of naast je iphone kunt gebruiken
Ik heb het ook onderzocht ja. Allemaal schijtdure designershit.
Dan kan je het beste nog batterijen via een USB kabel gebruiken en ben je voor een tientje klaar. De rest is allemaal 30 euro tot over de 100 euries als je graag laat naaien.

lol..jij begrijpt het niet helemaal denk ik...

je TV is niet touch gevoelig denk ik.. je iPhone is je contoller.. :kimono:

of..je was waarschijnlijk sarcastisch..hoop ik :engel:

Ik dacht dat het sarcasme er wel vanaf droop :D. De enige toon die past bij dit soort overbodige toepassingen dacht ik zo.

30,- euro is dat zo'n ramp?

Dan kan ik net zo goed m'n MPC500 mee in de trein nemen. Die houdt het langer uit op batterijen iig.

Maar ik had nog een ietwat wazige website gevonden waarbij je een 2200mah bijladert voor 17 euries kon scoren. ( http://www.sourcingmap.com/iphone-accessories-c-983_1795.html ) En die zelfde krengen worden op de dikkenekwebsjop.nl aangeboden voor die 30 euries. Kunt je nagaan dat er flink wordt geharkt bij die tig accessoires die er bij 'moet' kopen.
Het geld dat je dan uitspaart kun je dan ook die beatmakert voor scoren.

Ik zeg, ik bedoel maar.

ik begrijp de meerwaarde niet
zeg maar totaal niet
heel erg ongelooflijk zo veel mogelijk niet
ontzettend niet

maar!

veel plezier ermee natuurlijk :okdan:

ik begrijp de meerwaarde niet
zeg maar totaal niet
heel erg ongelooflijk zo veel mogelijk niet
ontzettend niet

maar!

veel plezier ermee natuurlijk :okdan:

erg he als mensen ergens plezier mee kunnen hebben en jij dat niet kan snappen

tis ongelooflijk!

Oke, zonet gekocht, beatpack geinstalleer op mijn computer (waarmee je eigen kits kan maken), en het werkt smooth.

Ik ga hem live gebruiken bij mijn band. Ik zal dus alleen de trigger pad mode gebruiken. Niets drumkits dus bij mij, maar intro's, koren, bassdrops, etc.

Thanks voor deze thread:okdan:

Back