Op www.intua.net kun je meer vinden over Beatmaker voor Apple's iPhone. Fantastische app met sequencer, sample en drummachine mogelijkheden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nadeel van iPhone is dat hij max 3 a 4 uur meegaat en je hem dan aan een prik moet hangen. Apple heeft er een te lichte accu in gedaan die je nog geeneens kan vervangen.

Nadeel van iPhone is dat hij max 3 a 4 uur meegaat en je hem dan aan een prik moet hangen. Apple heeft er een te lichte accu in gedaan die je nog geeneens kan vervangen.
tevens heeft een game developer het voor mekaar gekregen de iphone op de tv aan te sluiten http://www.youtube.com/watch?v=qwQPNSt-CF0&fmt=18
nou hopen dat apple dit volledig vrijgeeft zodat alle developers dit kunnen toepassen in hun apps
Ik heb het ook onderzocht ja. Allemaal schijtdure designershit.gelukking bestaan er 50 accu's die op, om of naast je iphone kunt gebruiken
Ja lekker. Vette vingers op je TV scherm.

lol..jij begrijpt het niet helemaal denk ik...
je TV is niet touch gevoelig denk ik.. je iPhone is je contoller..
of..je was waarschijnlijk sarcastisch..hoop ik![]()
. De enige toon die past bij dit soort overbodige toepassingen dacht ik zo.30,- euro is dat zo'n ramp?
ik begrijp de meerwaarde niet
zeg maar totaal niet
heel erg ongelooflijk zo veel mogelijk niet
ontzettend niet
maar!
veel plezier ermee natuurlijk![]()