Videopac - 31 - Musician.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Ik heb net een videopac module gekocht en niet zomaar eentje......... maar nummer 31!!!!!!!!!!

Dat is de module waarmee je muziek kunt maken met een overlay op je videopac.
muscovly.jpg

Ik heb al een tijdje een videopac en hij bevalt me echt prima. De spelen zijn veel eenvoudiger dan bijvoorbeeld op mijn dreamcast of gameboy advanced, maar ze zijn leuk! De geluiden zijn ook super zwaar!

Ik had de programmer module al gekocht in de hoop dat ik daarmee noten kon programmeren, maar verder dan CHR$(7) kom ik niet. Een hele eenvoudige Assembler taal, maar helaas geen geluiden.

Nu heb ik dus de musician module. Ik ben benieuwd, wanneer ie binnenkomt. Ik hou jullie op de hoogte! :)

VIDEOPAC roelt

p.s. Ik heb ook, geinspireerd op het geluid als je af bent bij spel Satelite attack #34, een sequence nagemaakt in mijn SIDStation. Ook zwaar. :p Eens kijken of we die kunnen samplen..... laters..

Laatst gewijzigd:
Live gebruiken en dan tegen CraZ zeggen: "Mag de monitor harder?"..

"This is getting silly.... go away!" :smeris:

'k had vroeger [en nu ook nog] een Atari, maar is het geluid van die Philips Videopac daarmee te vergelijken? zou wel eeen sample willen horen..

Cool! Ik heb er ook nog steeds een in de kast staan met zo'n 20 spellen. Helaas heb ik die Musician nooit kunnen bemachtigen...

Origineel geplaatst door Ralf T
Cool! Ik heb er ook nog steeds een in de kast staan met zo'n 20 spellen. Helaas heb ik die Musician nooit kunnen bemachtigen...
Welke spellen? Wil je ze verkopen?

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Welke spellen? Wil je ze verkopen?

Ik weet niet precies welke (moet ik vanavond even opzoeken). Ik doe ze niet allemaal weg, maar misschien dat ik er wel een paar kan missen :) Ik laat het je nog wel even weten...

Wacht effe... Wat denk je van deze ruil? Een Videopac + games voor een TB-303 ;)

/krz gaat ook even op zolder zoeken naar z'n Videopac... !

Origineel geplaatst door Ralf T
Ik weet niet precies welke (moet ik vanavond even opzoeken). Ik doe ze niet allemaal weg, maar misschien dat ik er wel een paar kan missen :) Ik laat het je nog wel even weten...

Wacht effe... Wat denk je van deze ruil? Een Videopac + games voor een TB-303 ;)
Pas op wat je zegt. Misschien doe ik het wel... Ligt aan de games.

VET man! dit ken ik nog van vroeger, man wat wilde ik dat graag hebben!

maargoed, nu heb ik MAME en dat is ook vet ;)

Olaf

Mijn vader werkt vroeger bij phillips en hij nam dan door freaks op de afdeling gemaakte cartridges mee met een switch boven op om uit 20 spellen te kiezen.......Ik vind het geluid van de videopac erg vet...luister maar eens naar geluiden in terrahawks....Heel smerig....Stefan Robbers van acid jukies verkoop setjes en spellen check maar op www.eevolute.com ....

Origineel geplaatst door south
Mijn vader werkt vroeger bij phillips en hij nam dan door freaks op de afdeling gemaakte cartridges mee met een switch boven op om uit 20 spellen te kiezen.......Ik vind het geluid van de videopac erg vet...luister maar eens naar geluiden in terrahawks....Heel smerig....Stefan Robbers van acid jukies verkoop setjes en spellen check maar op www.eevolute.com ....
Heb jij die nog, die cartridges met die switches? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Pas op wat je zegt. Misschien doe ik het wel... Ligt aan de games.

Hmmm... OK... Ik laat het je vanavond weten!

Origineel geplaatst door south

Terrahawks heb ik ook :)

Kom maar op met die 303 8o)

Net ff moeders gebeld, die van mij ligt nog op zolder.. jihaaaaaaaaaa !!!! :kroon:

Ik heb er ook een zn videopac en de controle stikxs zijn erg oke ik had een paar dagen geleden gezocht naar die insteek card nr 31 maar kon hem nergens vinden online, Iemand zou me pb en en heeft het nog niet gedaan ? Als ik er niet snel aan kan komen ga ik de mijne verkopen is in mint conditie in org box met manual enzo :) Maar de sound is erg vet en de bediening is zo simpel :)

jeetje ik zal nu wel uit de groep worden verstoten maar hier heb ik echt nog nooit van gehoord.

Origineel geplaatst door marcuuu
Ik heb er ook een zn videopac en de controle stikxs zijn erg oke ik had een paar dagen geleden gezocht naar die insteek card nr 31 maar kon hem nergens vinden online, Iemand zou me pb en en heeft het nog niet gedaan ? Als ik er niet snel aan kan komen ga ik de mijne verkopen is in mint conditie in org box met manual enzo :) Maar de sound is erg vet en de bediening is zo simpel :)
Wacht even.... Heb jij een videopac met alles erop en eraan of heb jij module 31 met alles erop en eraan?

Videopac = 15 euro
module 31 > 100 euro.
module 57.... Wil je echt niet weten.. dus..

Back