Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Check!Damian,
vind high hats net iets te schel/metaal misschien iets knijpen rond de 10kz
Check!daarnaast zou ik een gate op je bassline gooien, hij is erg funky
Check!Tevens zou ik met je hats misschien nog iets minder reverb
Check!Die hihats zijn wel wat scherp. Maar dan meer in het 8k 10k regio. Draai de master maar eens naar -40dB en je hoort voornamelijk hihats.
Check!En als ik echt heel kritisch ben dan is die fluit met hakkerige timestretching niet helemaal lekker zeg maar. (Ja ik ben een enorme zeikerd.)
hehe.. check!Je hele mix heeft een smilie karakteristiek en dan wordt veel van de melodieen en tegenmelodieen wel erg veel naar de achtergrond gedrukt.
).vind hem erg goed!
luisterd lekker op de achtergrond.
Ik als projectleider zoek nog een dergelijk stukje muziek voor de lancering van een website. Je stijl past prima bij wat we beoogen. Interesse om iets in elkaar te draaien?

.ik ben trots op je![]()
.He-le-maal top!!! (op 2 puntjes na dan...)
1. schroef de basline qua volume nog 1 tandje terug (hij speelt nou perfect qua klank) en je hebt een super gebalanceerde mix.
2. Indien nog niet gedaan, zet een high pass op 25hz het spectrum aldaar hoor je niet en vreet enorm veel energie van de weergever. je zal merken dat zonder dat je druk/punch verliest (dit zit namelijk tussen de 60hz < 120hz) je mix wel meer begint te ademen en gemakkelijker klinkt.
Verder niks meer aan doen!
wat heb ik gedaan dan?hehe.. Ik ook op jou!

niks!wat heb ik gedaan dan?![]()