Moog The Source membraam fronpanel

neuromancer

Fire, walk with me
Weet iemand of er een vervanging is voor het membraam fronpanel van een moog the source?
Of een andere manier om membraam panels te fixen...

Ik merk dat m'n level 1 button blijft 'hangen' en die heb ik nodig om een bank select te kunnen doen (Ik heb de Encore midi kit erin zitten...16 banken van 16 sounds)

Als ik met google hier op zoek krijg ik eigenlijk alleen de voorpagina van die site te zien en verder dan dat kom ik niet?!

Als ik met google hier op zoek krijg ik eigenlijk alleen de voorpagina van die site te zien en verder dan dat kom ik niet?!

chipforbrains@yahoo.com

Cy is misschien zijn naam, zo sluit hij in ieder geval zijn berichten af.

wat mogelijk helpt, is als je linksboven over het panel wrijft, helemaal linksboven in de hoek over een centimeter of 10 horizontaal. daar waar de flatcable of film uit het paneel komt en naar de connectors gaat. de mijne springt ook regelmatig terug naar 1, maar even wrijven doet wonderen.
ik heb al wel een vervanging liggen trouwens en weet er misschien nog wel 1 voor je. ze kosten zo'n 75 euro.

@Leo: ik denk dat deze gewoon vervangen moet worden. Ik moet momenteel al een vingertop kneuzende tip op de level 1 button geven...en daarna blijft ie die button ook ingedrukt houden.

Als jij er nog een weet te vinden dan hoor ik dat uiteraard graag van je...

PS: heb je die drumtraks al binnen?

Huh?!?! Versie 3?!
Die ken ik niet...maar toch geinteresseerd, ik wil namelijk naar de verschillen kijken tussen de code uit twee versies.
Ik moet ook nog steeds met een ander forumlid afspreken om een kopie te maken van zijn 0.4 rom

tja, als ik me niet vergis.

hij bleek technisch in prima staat, op 1 ledje na. maar er ontbreekt een dekseltje van een schakelaartje van het numerieke pad.
waar zou zoiets te vinden zijn :confused: kleur of zo maakt niet uit, maar grijs met een vijfje zou heel mooi zijn.

chipforbrains@yahoo.com

Cy is misschien zijn naam, zo sluit hij in ieder geval zijn berichten af.

wat mogelijk helpt, is als je linksboven over het panel wrijft, helemaal linksboven in de hoek over een centimeter of 10 horizontaal. daar waar de flatcable of film uit het paneel komt en naar de connectors gaat. de mijne springt ook regelmatig terug naar 1, maar even wrijven doet wonderen.
ik heb al wel een vervanging liggen trouwens en weet er misschien nog wel 1 voor je. ze kosten zo'n 75 euro.

die dus!

Moest vandaag de Source toch open maken om een nieuwe rom voor de midi kit er in te zetten..
Wat blijkt, de contact vlakken op de bandkabels van het membraam toetsenbord waren nogal zwart uitgeslagen (oxide)

Afijn, wattenstokje met een klein beetje koperpoets (nou ja, 4 wattenstokjes in totaal) en daarna nog even schoonmaken met een watje met spiritus en het front paneel werkt weer!!!!

Back