Grote Tuchel Pluggen

kaihugo

Stamgast
Voor mijn Telefunken M15 ben ik op zoek naar (3 pins) grote tuchel pluggen, ofwel groß tuchel pluggen om hier een kabel met XLR plug aan te hangen om deze weer in mijn patchbay te hangen. Iemand een idee waar ze voor een schappelijke prijs te koop zijn, liefst in nl natuurlijk?

Die beste man reageert niet altijd op mijn mailtjes en ben bang dat het dan ook wat gaat kosten. Wordt er niks meer nieuw geproduceerd hiervoor? Bedankt btw voor de snelle reactie!

Ik had al een vermoeden dat je die man beter kunt bellen dan e-mailen.
Als hij niet kan leveren, kan hij je mischien wel een andere leverancier aanbevelen.

Als jouw connector nog gemaakt wordt, dan staat die op www.amphenol.info bij products > circular connectors.

In Duitsland heb je nog:
www.hilpert-audio.de

www.vintage-microphones.de
Op deze pagina van die site heb ik drie-polige Tuchel connectors gezien voor € 8,00/stuk.

Bedankt wederom voor de snelle reply, ik ga eens wat rondzoeken met de links die je me geeft, die laatste link lijkt me wel de goedkoopste oplossing te geven, kost me 30 euro voor 2xman en 2xvrouw. En dan nog wat verzendkosten. Heb een mailtje gestuurd naar amphenol of ze ze nog maken, zag het zo snel niet op de site.

Gefeliciteerd met je M15........ga je ém gebruiken om te masteren heb zelf de M10 met duitse bandloop.
Als ik jou was zou ik een keer kennis maken op 't "analogaudio.nl " forum deze zit vol tapefreaks die misschien wel adresjes weet........mocht dat niet lukken dan zou ik ze vervangen door XLR mijn M15-amp is ook voorzien van XLR deze gebruik ik voor m'n M10 want een buizen-amp kom je weinig tegen en is ook looizwaar.

grt Gert-Jan

Ik ben ook trotse bezitter van een M15a, en ik zou er ook gewoon xlr's aan solderen....

Tjah, ik heb weer even wat meer tijd, dus ga nu eens kijken wat ik met de M15 doe, ik ga ermee masteren ja, ik ga toch eens kijken of ik de plugs kan vervangen door XLRs, alleen zitten de Tuchel-plugs zo enorm dicht tegen de M15 zelf aan, dat ik bijna geen ruimte heb ze los te solderen en ook vast te solderen, ik ga ze denk ik maar los knippen en dan de XLRs even met wat verlenging vastmaken aan de M15.

Ik heb echter alleen maar 1 plaat waar je de tape op legt, weet iemand hoe ik aan een extra plaat kom? Dan kan ik de M15 eindelijk eens gaan gebruiken.

Kai

Ik heb echter alleen maar 1 plaat waar je de tape op legt, weet iemand hoe ik aan een extra plaat kom?
Vermoedelijk heeft www.hilpert-audio.de zo een schotel (bandteller) in voorraad.
Kijk eens bij sonderposten/special offer.
In de eerste pdf op die pagina heb ik er eentje gezien voor € 50,00, nr 25.5070.701-01.

:)

Back