Audio units worden niet omgezet door Automap 2

The Mrs & Me

Ingeburgerd
Ik heb de Novation Nocturn aangeschaft, maar het lukt me niet met Automap 2.0 om audio units te wrappen. VST lukt wel. Ik kan in Automap wel de plugin van links naar rechts slepen en het programma geeft ook aan dat de audio unit (+ '(autowrap)') gemaakt is, maar hij komt in Logic niet tevoorschijn en ik kan 'm ook met zoeken op de schijf nergens vinden.

Kon hier niets over terug vinden op de Novation site... maar het lukt me niet op m'n MacBook en op m'n G5. Da's toch raar? :confused:

Of is dit een kwestie van RTFM? Ik kon in ieder geval niets specifieks voor audio units vinden.

Alle plugins zijn gewoon legaal.

Iemand die een oplossing weet? Novation support heeft nog niet gereageerd.

Ik heb de Novation Nocturn aangeschaft, maar het lukt me niet met Automap 2.0 om audio units te wrappen. VST lukt wel. Ik kan in Automap wel de plugin van links naar rechts slepen en het programma geeft ook aan dat de audio unit (+ '(autowrap)') gemaakt is, maar hij komt in Logic niet tevoorschijn en ik kan 'm ook met zoeken op de schijf nergens vinden.

Kon hier niets over terug vinden op de Novation site... maar het lukt me niet op m'n MacBook en op m'n G5. Da's toch raar? :confused:

Of is dit een kwestie van RTFM? Ik kon in ieder geval niets specifieks voor audio units vinden.

Alle plugins zijn gewoon legaal.

Iemand die een oplossing weet? Novation support heeft nog niet gereageerd.

Ik had nog nooit van audio units gehoord eerlijk gezegd, ben je wel zeker dat dat ondersteund wordt?

Automap is compatible met audio units. Kreeg een mailtje van novation.

I suggest creating a 'Components' folder in:

HD/Users/[Your name]/Library/Audio/Plug-Ins/Components

then run a search on your mac for a file named 'AUAutomapClient.component'

Place this file in the components folder. Then run your DAW.

Nou, dat werkt. Wel raar dat de installer dat niet doet en dat ik dat handmatig moet doen.

Back