Pleegde Tiësto plagiaat?

OOh hij heeft al weken niet gegeten kan niet slapen Is er ziek van Arme jongen Het blijft KUT muziek mannen.. Door dit geintje is hij dus al jaren aan het janken ...Prima heeft niet de mind set gehad om meer van deze bagger maken Bedankt Thijs .....:baco:

Ok, zit te luisteren, maar ik hoor er nu een die weer verdacht veel op beide nummers lijkt ... :biertje:

Vond trance vroeger ook niks, leek allemaal op elkaar. Nu vind ik het goed en hoor ik weldegelijk verschil. R&B en dat soort muziek vind ik ook allemaal op elkaar lijken. Is dit echt zo of is het meer om dat ik er anders naar luister dan naar muziek die ik wel goed vind en het lekker makkelijk is om het dan o.a. maar weg te schijven als "het is/klinkt allemaal het zelfde"

Neem hardcore, gebeurd echt een hoop in, m`n ma hoort alleen maar die harde bassdrum`s.

Het is maar net wat je wilt horen.

Haha, dat stukje van Ishkur's electronic music guide over Nederlandse trance :duivels:

... Good god, does this ever suck. The way megatrance producers shamelessly cash in on a particular sound is insulting sometimes. How can anyone take this trite, derivative garbage seriously? What the hell is this, anyway? It's bombastic melodrama; a pompous, over-the-top, monstrously grotesque caricature of what trance used to be. The final betrayal. Trance is dead. Ferry Corsten killed it.

Heb ook eens het filmpje bekeken en beluisterd en naar mijn mening komt het toch dicht in de buurt van plagiaat. In ieder geval als Michiel zijn nummer heeft laten copyrighten, dan kan hij gerust met zijn advocaat naar een rechtbank stappen. Indien Michiel geen pattent heeft genomen op zijn nummer in 2003 dan heeft Michiel geen enkel verhaal meer. En is er wettelijk gezien ook geen sprake meer van plagiaat.

beetje de nuance opzoeken in trens zeker tss

hehehe toch is die nuance in trance er wel zeker.

Ik weet dat het populair is om te roepen dat trance simpel is en je er niks aan vindt, maar het is opvallend hoe weinig mensen er in staat zijn om echt goeie trance tracks te maken. Een beetje loopjes plakken en wat arp presets uit vst's halen kan iedereen wel, maar dat zijn over het algemeen nou niet de trance tracks die ik leuk vind.

ach je weet toch
ik poep er graag op
en ik heb heus wel s gave tranceplaten geheurd hoor, ik ben er zelfs 1 aan het maken met mc_kwok, een van de grotere tranceproducers van het land
knap geproduceerd allemaal
maar helemaal niet erg om wat tegen die op de as van het kwaad liggende teringherrie in te gaan natuurlijk
tyfusfucktrens, blotebillenbarbiebeats

Wat was de topictitel ookweer?
Ik kan me niet herinneren dat ie "Komt allen reaguurders die tance haten, en kots uw irrelevante mening uit" heet.

WTF is een Tiësto?

Wat een verschrikkelijke sukkel! Hij kan er zelfs niet van slapen, het waslapje. Beide melodielijnen zijn te verschillend. Alleen het begin komt overeen daarna veranderd de toonsoort/hoogte en dat het matched met elkaar komt omdat trance over het algemeen op 140bpm ligt. Flauwekul.

Don't imitate, innovate!

Wat was de topictitel ookweer?
Ik kan me niet herinneren dat ie "Komt allen reaguurders die tance haten, en kots uw irrelevante mening uit" heet.

alsof ontopic zijn überhaupt nog zin heeft
laat die kansloze gek opbokken met zn plagiaat
willen alle niet trenshaters weg blijven uit deze draad aub

WTF is een Tiësto?

Wees eens origineel man, flauwe grapjes!

alsof ontopic zijn überhaupt nog zin heeft
laat die kansloze gek opbokken met zn plagiaat
willen alle niet trenshaters weg blijven uit deze draad aub

Ach ieder z'n eigen rommel maar plagiaat.., pfff verre weg van dat.

Die hele draad gaat volgens mij om het niet origineel zijn....

En die Triesto maakt heel die muziek niet zelf dus waar hebben we over..

Dit is gewoon eeen marketingtruuk van die gozer...DJMichielGeldhyena ofzo..

Als dit serieus gemeend is van zijn kant, dan is het alleen maar des te triester.........

:slotje:

Helemaal mee eens Septic en wat mij betreft mag er ook een slotje op... dus :slotje:

Back