als onder anderen F242 er niet waren geweest, had jij nog lekker blokfluit gespeeld, besef dat wel
Ik respecteer iedereen ze muzieksmaak en ik vind F242 ook hele vette muziek, maar deze stelling vind ik wel wat overdreven.
Die F242 en EBM tak is langs de housescene heengegaan en heeft elkaar soms wat geraakt, maar dance komt niet voort uit EBM ofzo imo..maar uit house en disko.
mja waarom leg ik dit uit eigenlijk?
20-20 vizion allround
als iemand dance wilt maken of schalger of punk, laat die gasten zou ik zeggen...doe gewoon je eigen ding en wees daar tevree mee. Je gaat echt mensen hun muzieksmaak niet veranderen met dat soort opmerkingen denk ik...
Dance/Electrohouse/Italo/Disko/Eurotrash etc is gewoon een andere straat kwa muziek en filosofie dan punk/ebm/ambient/noise en industrial...
En ook daarin heb je commersjele acts en non commersjele....
Na de 100e verzamelcd van F242 heb ik het ook wel es een keer gezien
On Topic, Wat M de Jong of Tiesto doen of als bron gebruiken zal me aan me reet roesten want ik ga dat toch niet luisteren...
En ralphie sorry ik ga echt geen freaking 538 luisteren hehe...
Luister gewoon IFMX (
http://intergalacticfm.com), dat is gewoon goede Muziek (zonder al die hokjes en kaders)...alles door elkaar heen...streaming radio...disko/punk/italo/filmmuziek/elektro/house/ebm/docus/acid/ambient etc etc...vooral veeeeeel klassiekers