Rm1x tracks opnemen in logic

kozmix

Ingeburgerd
Hallo,
Na lange afwezigheid op dit forum ben ik weer terug en wel met een vraag.
Ik heb met mijn RM1X een aantal patterns gemaakt waarmee ik een song wil gaan maken. Als ik de song helemaal maak in de RM1X en daarna opneem in Logic vind ik de kwaliteit niet geweldig, er vallen soms ook tracks weg. Nu ben ik aan de slag gegaan om de tracks als audiotracks track voor track op te gaan opnemen in Logic. Maar ik heb gemerkt dat het verdomd lastig is om alles wat ik opneem weer zo onder elkaar te plaatsen dat alles net zo strak en gelijk loopt als in de RM1X. Heeft iemand tips hiervoor of moet ik met midi aan de slag? Ik heb eens gelezen dat dit kan door midi data op te nemen en zo de opnamefunctie van logic gelijk te laten lopen met het afspelen van een track in de RM1X. Ofziets. :P Ik heb dit al vaker proberen uit te zoeken met handleiding enzo maar ik kom er niet uit :confused:
Kan iemand mij helpen dit helder te krijgen zodat ik eindelijk eens vooruit kom met mijn tracks? Ik heb ook nog geen tread kunnen vinden waarin dit duidelijk werd verteld...

je RM1X verbinden met PV via een midikabels ... ofwel je RM1X als slave ofwel je computer, maakt niet uit...als je dan één van de twe start, gaat de andere mee. Je kan dan in Logic de noten die dr RM1X uitstuurt (moet je wellicht instellen) opnemen...en dan afspelen naar je RM1X toe (of een midifile in je RM1X aanmaken en openen in Logic)

Back