Nap Nieuwkomer Lid sinds 17 januari 2007 Berichten 22.467 Locatie Den Bosch 10 september 2008 #21 bounce schreef: ja? wat voor kwaad kunnen ze binnen? Zie meer... Eitjes in je oog leggen als je slaapt en dan kruipen de larven naar binnen en vreten ze van binnen uit je hersenpan leeg.
bounce schreef: ja? wat voor kwaad kunnen ze binnen? Zie meer... Eitjes in je oog leggen als je slaapt en dan kruipen de larven naar binnen en vreten ze van binnen uit je hersenpan leeg.
RSB Whoehahaha Lid sinds 23 november 2005 Berichten 10.775 Locatie G'chem 10 september 2008 #22 Ik denk niet dat ze echt kwaad kunne, k'zou het alleen vervelend vinden, denk ik.
DRe SSM spacestation Lid sinds 20 oktober 2004 Berichten 5.127 Locatie Hilversum 10 september 2008 #23 Prime NL schreef: Heyyyy Bounce... Ik zie dat je Japie op bezoek hebt...hehehe... Ik denk dus dat het een krekel is ipv. een sprinkhaan : Zie meer... gatver man dit is een kakkerlak
Prime NL schreef: Heyyyy Bounce... Ik zie dat je Japie op bezoek hebt...hehehe... Ik denk dus dat het een krekel is ipv. een sprinkhaan : Zie meer... gatver man dit is een kakkerlak
Zoidsity Go with the flow.. Lid sinds 22 januari 2003 Berichten 14.224 Locatie 在一種幻覺 10 september 2008 #24 bounce schreef: ja? wat voor kwaad kunnen ze binnen? Zie meer... Mja... als je dit binnen hebt.. dr.DRé schreef: gatver man dit is een kakkerlak Zie meer... Nee, DIT is een kakkerlak:
bounce schreef: ja? wat voor kwaad kunnen ze binnen? Zie meer... Mja... als je dit binnen hebt.. dr.DRé schreef: gatver man dit is een kakkerlak Zie meer... Nee, DIT is een kakkerlak: