bestelling van thomann

DJ Stimpy

Stamgast
Ik heb net een Soundcraft Spirit SX 20 bij Thomann besteld.

Bij de FAQ op hun site stond vermeld dat ik een bevestiging zou krijgen van mijn bestelling met oa. mijn E-mail, adres, naam, productnr.,...
Nu heb ik wel een bevestiging gekregen, maar zonder al deze informatie.
Nu weet ik dus niet of ik het geld al moet overmaken op hun rekening. Dus ga ik eigenlijk nog een andser formulier krijgen of niet?

Alvast bedankt

Heb regelmatig dingen bij Thoman besteld, en krijg altijd een correcte en volledige orderbevestiging. Maar deze volgt ALTIJD de eerste werkdag na bestellen. Dus als je vandaag besteld heb, maandag.

Greetz

Yawgmoth

Je kan altijd ff een meeltje naar je contactpersoon sturen of als je
die niet hebt naar het teleteam of zoiets.

Als je op zaterdagmiddag besteld via internet behandelen ze het pas op
maandagochtend dus dan kan je antwoord verwachten.

Gr.
Bert

Het mailtje dat ik nu van hen heb gekregen daar staat eigenlijk niets in.
Enkel bedankt om bij ons te kopen, bla bla bla.

Dus als ik het dan goed begrijp, dan krijg ik nog een officiel formulier aan waarop mijn bestelling wordt bevestigd.
Ik heb de mixer vrijdagnacht besteld. Dus vermoedelijk komt dit formulier dan maandag binnen. Ja toch?

En dan ff naar de bank :walker: om het geld over te maken en dan maar hopen dat mijn mixertje snel aankomt.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Heb regelmatig dingen bij Thoman besteld, en krijg altijd een correcte en volledige orderbevestiging. Maar deze volgt ALTIJD de eerste werkdag na bestellen. Dus als je vandaag besteld heb, maandag.

Greetz

Yawgmoth

Klopt. 2 weken geleden heb ik ook wat besteld bij ze op zaterdag, maar ook "pas" maandag kwam de bevestiging binnen met alle info over de bestelling.

OK Bedankt jongens.

Nu ben ik tenminste zeker.

Back