muziek of mixen?

muziek of mixen?

• Gewoon doorgaan met beide

Stemmen: 4 57,1%
  • richt je op masteren zou ik zeggen

Stemmen: 0 0,0%
  • richt je meer op muziek maken

Stemmen: 1 14,3%
  • geen mening

Stemmen: 2 28,6%

• Totaal aantal stemmers
    7

Gitaarwerk

Stamgast
tja... ik heb de laatste tijd wat zitten overwegen.. en of ik er echt blij mee ben is het 2e

Ik speel al geruime tijd gitaar en keyboard/synthjes naast dat ben ik een enorme audiofiel (zonder al te veel high-end spullekes thuis helaas )

echt veel concrete dingen heb ik nooit echt gemaakt.. vind ik heel jammer.. en ik denk zelf dat ik me misschein meer moet gaan baseren op et masteren/opnemen van dingen.. dat is iets wat me wat beter ligt heb ik gemerkt.

dit betekent opzich best wel veel verandereingen denk ik.. meer eisen aan weergave etc etc..

wat denken jullie hier nou van.. ik loop er eigenlijk al tijden tegenaan te hikken.. en ben paar dagen terug nog eens lekker tegen de feiten aan gelopen (dat ik teveel lul en nooit wat heb laten horen)

graag jullie mening

Ik zou gitaar gaan spelen in een bandje (=makkelijker dan synths spelen in een band) en geluid als hobby houden....

Origineel geplaatst door Bass
Ik zou gitaar gaan spelen in een bandje (=makkelijker dan synths spelen in een band) en geluid als hobby houden....
tja... lijkt me lastig... er is niet echt een bandje waar ik in zou passen hier... of om een op te starten.. met drummers / vocalist(e(n) te kort

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
tja... lijkt me lastig... er is niet echt een bandje waar ik in zou passen hier... of om een op te starten.. met drummers / vocalist(e(n) te kort

Ben je zo veeleisend dan? Of heb je een nog onbekende stijl? Waarom zou je niet in een bandje passen? Start dan niet zelf een bandje op, maar ga naar een band toe die jouw stijl speelt en die een gitarist zoeken. Zeker als je moeite hebt om jezelf ergens te plaatsen dan moet je niet zelf een band proberen te vormen, want dan heb je juist meer kans om tegen jezelf aan te lopen omdat het toch niet zo gaat zoals je wilt, mogelijk tot grote frustratie van de overige bandleden. Je kunt dan beter bij een al bestaande band instappen, waar al een goeie ondergrond aanwezig is, zodat je niet ook nog eens zelf de ondergrond hoeft te zijn voor het opstarten!

Zoals je al zei, JE LULT TEVEEL! Doe eens wat! ;)

Ohja, zo erg is het tekort niet, kijk maar eens op:
http://www.muzikantenbank.nl/
of op het muzikantenprikbord op http://www.feedback.nl

dit is best een moeilijke beslissing lijkt me , als je doe moet nemen....
ik weet niet wat voor muziek je zoal maakt, maar je zou inderdaad een band kunnen zoeken waar je in zou kunnen vallen of inderdaad zelf een band starten, kijk wat je zwakte punten zijn en zoek daarvoor een juiste persoon!
beschouw t vooral meer als een hobby , who knows wordt t dan nog wat later ofzo... maar als je te veel focust op succes komt t misschien voor dat je t niet meer leuk gaat vinden !

mijn advies is dus (en dat geldt voor alle muzikanten die niet verder komen en dat wel willen) zoek iemand om mee samen te werken, je leert zo meer en hebt betere interactie en veel meer vernieuwende ideeen etc.
basis hiervoor moet natuurlijk wel vertrouwen zijn, en qua stijl en doel moet je natuurlijk wel overeenkomen.
ik ben benieuwd welk besluit je gaat nemen.

Back