[Roland] Editor voor de MKS-50

Encore electronics verkoopt de
knobby en de slidemate

knbj1ws.jpg

de knobby is een controller die ook Sysex kan sturen (bvb voor alpha juno). gewoon programmeren met de computer en doorsturen, nadien blijven de instellingen van je sysex in het intern geheugen .
8 knoppen en 4*8 knoppensets. genoeg mogelijkheden voor mij, en beter dan die menustructuur.

slid1ws.jpg

de slidemate is hetzelfde maar met zelfde prijs
beide kosten evenveel

Ook moet je niet veel moeite meer doen, want je kan de Alpha juno librairy files gewoon downloaden vanop de site zelf. (check de librairy download page)

ik denk eraan dit te kopen
volgens mij werkt het

Ebay PG300

Ebay PG300

Of je probeert het via ebay: PG-300 Het ding staat nu nog op 100 euro, maar nog wel 5 dagen te gaan.

Gewoon rechtstreeks mailen. Zo ben ik aan meerdere dingen gekomen. Niet geschoten, altijd mis....

Origineel geplaatst door sphere
die gast wil niet echt zakken met zijn prijs, hij vroeg eerst 600 euro voor dei juno 2 met editor gaat mij een beeetje ver.

toen kon ik het afmaken voor 600 euro en dan krijg ik ook die 707 erbij, zit echt zwar in dubio of ik het nu wel of niet zal doen.

Kan ook een jupiter 8 kopen voor 800 euro is ook interessant heb ik hier vernomen van een aantal mensen

ga morgen maar eens een bank overvallen denk ik >:|

Jupiter 8 voor 800??? D O E N ! ! ! (als ie tenminste een beetje in redelijke staat is)

Back