deckadance

okdan

Stamgast
ik heb sinds kort deckdance .

heb iemand hier al ervaring mee ???

hij is ook te gebruiken als vsti , dus lijkt mij ,dat ik makkelijk een remix moet kunnen maken van een nummer ,waar ik dan vsti,s bij gooi voor bv extra beats enz .
maar dat lukt mij (nog) niet .
wat ik wil ,.....is dat wel mogelijk op DEZE manier met deckadance ??????

volgens mij heb je nog 0,0 ervaring met muziek maken met electronische instrumenten (digitaal/analoog) en lijkt het mij handig om eerst alle basisprincipes en standaardvragen door te lezen die hier veelvuldig te vinden zijn via de zoekfunctie.

Wat is een synth, wat is een vsti, hoe werkt het, wat kan ik ermee. etc etc. Dat alles staat meerdere keren uitgelegd in diverse topics, kwestie van even zoeken.

https://www.synthforum.nl/forums/search.php

????????? niel

????????? niel

vind je reactie en beetje raar en arrogant overkomen ,op een vraag over een produkt .
0,0 ervaring ????????? waar maakje dit uit op????????
als je bedoelt dat ik nog niet heel lang bezig bent met vst enz . ok dat klop wel , maar met muziek maken op zich niet .
maar volgens mij doet dat er ook niet toe ,want dat beweer ik ook niet .
ik stel alleen maar een vraag , en krijg hier eigenlijk helemaal geen antwoord op van je , alleen een reactie waarvan ik denk wat raar ??????
over vsti probeer ik ook info te krijgen tuurlijk , maar nu eerst even me eigen verdiepen in de deckadance ,kijken of iemand hier meer ervaring mee heeft en mij misschien kan helpen , daar is tenslotte o.a een forum ook voor ,....lijkt mij .

heb jij ervaring met de deckadance niel ????????

demo

demo

waarom moet ik dan de demo downloaden , ik heb de volle versie ??????
de demo is het zelfde alleen dan om de 3 minuten 5 seconden stilte zo makkelijk vind ik dat niet ;)

naaaa kopen ,...er zijn ook andere manieren die goedkoper zijn , zodat het , het proberen waard is ,bv via bepaalde sites

nou ja dan kan je weinig hulp verwachten hier. lees de synthforum FAQ maar eens.
misschien kan je via die 'sites' ook een manual downloaden

En rot op met je Warez! :)

volgens mij als iedereen hier ,echt zo zegt te denken ,zitten er een heleboel leugenaars bij ,om zichzelf beter voor te laten komen op het forum .
op een newsgroep betaal je eigenlijk ook een gedeelte met zijn allen .

dus iedereen hier heeft nog nooit van zijn leven een liedje gedownload ???????,een film gekeken waarvoor die niet de volle pond voor heeft betaald??????? of sommige misschien helemaal niets , als hier je antwoord nee op is . zeg ik tegen 90 % van deze mensen(want er zitten natuurlijk ook leden bij die dit echt nog nooit hebben gedaan ) .

rot op met je schijnheilige opmerkingen :okdan: en doe niet zo bijdehand .:gaap:

nogmaals degene die bij die tien procent hoort daar heb ik het niet tegen (goed lezen ) voor degene die zich aangesproken voelt ja,.......dan weet je het zelf ook al van je eigen :dubbel:;) dan doe je het toch ook weleens .

dus......

:D

Je begrijpt het nog steeds niet he? hier zitten mensen met liefde voor electronische muziek, die net zo graag voor HW als voor SW betalen.

Piet Piraat met z'n PirateBay copy van reason, SX3 en Fruity 8/Decadance moet hier niet verwachten dat ze support krijgen van betalende users. Je loopt toch ook niet een winkel binnen en pakt een synth uit het rek om zo weer naar buiten te lopen?

ik verwacht ook helemaal geen serieuze reacties meer .
maar er zitten af en toe wat rare knakkers tussen die niet normaal iemand iets kunnen vertellen zonder te bijdehand te doen .
dat zie ik ook bij andere discussie ,s hier af en toe .

en nogmaals voor de derde keer als jij echt zo iemand bent die echt nog nooit maar dan ook nog nooit iets op een goedkopere manier of gratis heb verkregen op muziek ,soft, video gebied enz . via internet .
ok , dan ben je een van de weinigen .

maar als jij in de winkel kijkt voor laten we zeggen een muziek cd en bij de ene kost het 15 euro en bij de andere 30 ,weet ik zeker dan ga jij voor die van 15 ,of toch voor die van 30 ? zodat bv robbie williams dan bij je op de koffie komt .
nou vele denken ook welleens zo op internet ,...je heb bij sommige ook ,dan kan je echt veel goedkoper een produkt kopen ,dan ben je toch een dief van je eigen portomonee .
of wat ik zeg op een newsgroup betaal je een vast bedrag per maand en dan kan je weleens iets heel goedkoop tegenkomen .:dj:

:dubbel: :dubbel:je heb helemaal gelijk ,laan we er maar mee ophouden , en over dat geld op de bank storten ,naaa toch maar niet :D

:baco::mega:

okdan! :P

Back