deckadance

maar als jij in de winkel kijkt voor laten we zeggen een muziek cd en bij de ene kost het 15 euro en bij de andere 30 ,weet ik zeker dan ga jij voor die van 15 ,of toch voor die van 30 ? zodat bv robbie williams dan bij je op de koffie komt .
nou vele denken ook welleens zo op internet ,...je heb bij sommige ook ,dan kan je echt veel goedkoper een produkt kopen ,dan ben je toch een dief van je eigen portomonee .
of wat ik zeg op een newsgroup betaal je een vast bedrag per maand en dan kan je weleens iets heel goedkoop tegenkomen .:dj:

Haha wat een logica! dit kun je beter niet proberen wanneer je aan de rechtmatige eigenaar probeert uit te leggen dat je zijn fiets toch echt eerlijk van een junk hebt gekocht!!!

dat ik makkelijk een remix moet kunnen maken van een nummer ,waar ik dan vsti,s bij gooi voor bv extra beats enz .

Jij hebt eerder hardware nodig... een blender of zo.

Daar kan je een makkelijke mix mee maken door er vanalles bij te gooien.

suc6!

ik zou met magix musicmaker werken, ik zelf heb er al 5 hits mee gescoord.

ik heb onder andere de producties voor tiesto gedaan! :okdan:

Hahahaha!

Wat een draad wederom,

maar ik begrijp de ergernis wel degelijk ja,

ik snap ook nooit niet zo goed, dat iemand zo'n domme vragen kan stellen,

typ dezelfde vraag eens in op google / zoekfunctie van SF en je bent gelijk een avondje zoet met lezen ...
lees; je weet wat je wil weten ...

en wat betreft WAREZ;
ik ben er ook geen voorstander van, maar moet wel vermelden dat ikzelf met regelmaat eens wat download, test, en dan besluit het te kopen, cq, te verwijderen van de HD; dit vind ik geen criminele handeling mensen !

"proberen" mag,

maar vragen erover stellen,
mmm,
als je de moeite hebt genomen het te zoeken en te downloaden,
dan kan je ook wel ff de moeite nemen de handleiding ergens te zoeken / downloaden !
lees; iets zelf uit te zoeken !

Ik ben ook al een poosje lid van synthforum, ik post niet veel, maar lees wel heeeel veeeel nuttige info hier; iedereen gelijk ook hartelijk dank daarvoor ! :okdan:

een goej wiekent allemoal!

:mega:

Trouwens; het antwoord op de vraag van TS = JA ! ;)

Laatst gewijzigd:
Back