kabel hoofdtelefoon vervangbaar?

boeklanoei

Ouwe rot
Mocht ik problemen krijgen met een akg k701 hoofdtelefoon der loop der jaren; is deze makkelijk vervangbaar?

Kun je zelf een kabel vervangen en moet dat perse dezelfde kabel zijn?
Wie weet er meer over dergelijke zaken?

Belachelijk eigenlijk dat hun bijna duurste model k701 geen vervangbaar draad heeft en de k240 en 272 bijv. wel.
Die wel vervangbare kabel van een model boven de K701 is velen malen duurder, welk type is dat ook alweer?

De met vervangbare variant op de k701 is de k702.
Is een 320 euro's ongeveer ben ik aan de weet gekomen.
Als het nu een 10-25 euro verschil verhaaltje zou zijn tussen beidde hoofdtelefoons, maar dat wordt me zo te duur.

Wat ik eigenlijk niet zo goed begrijp is waarom je zoveel topics hebt over allerlei voor de hand liggende dingen. Voor zover ik kan zien heb je allemaal top klasse materialen in je studio, en zou je dan niet bezig moeten zijn met dikke hits maken ofzo?

Dit klinkt misschien een beetje lullig, maar wat is het nut van weten of een kabel van een koptelefoon vervangbaar is? Als je het druk hebt met je studio, maakt t geen reet uit dat een koptelefoon van 300 euro gebruikt, en dat ie na een paar jaar stuk is, want dan heeft ie zn geld toch al dik opgeleverd?

Hetzelfde met een afstand-tot plopfilter topic... Als t goed klinkt, maakt t toch niet uit HOE t opgenomen is? Al staat iemand naakt, op zn kop, een halve meter van je mic, als t dan t beste klinkt, is t goed...

mijn excuus voor t ff zeiken!

GRTZ

Back