Kontakt 3 ?

Frenkel

paars paard
Ik ben van plan om binnenkort kontakt 3 aan te schaffen.. Nu zie ik dat er bij thomann ook EDU versies te verkrijgen zijn, welke aanzienlijk in prijs schelen..
Ik ben zelf een student, en kom ook in aanmerking voor deze EDU versie van kontakt, maar nu vraag ik me 1 ding af..

Voor zover ik weet kan ik die kontakt edu versie aanschaffen en mag ik hem gebruiken totdat ik van school af ben, daarna moet ik upgraden naar de versie die zeg maar 'volledig gelicenceerd' is..

Waar ik een beetje over struikel is het volgende; voor zover ik het begrijp uit de voorwaarden op de site van NI mag ik die kontakt edu versie maar op 1 computer installeren.. Op zich geen probleem, aangezien ik het ook maar op 1 computer wil installeren..

Maarrrr; wat als ik over een tijdje bijvoorbeeld een nieuwe computer aanschaf? Is het dan nog mogelijk om deze versie ook op die nieuwe computer te installeren?

En hoe zit het bijvoorbeeld als ik uiteindelijk upgrade naar zeg kontakt 4 (maar dan niet de edu), en ik haal een nieuwe computer..
Dan zal ik op die nieuwe computer uiteraard eerst die kontakt 3 edu versie moeten installeren voordat ik de upgrade naar kontakt 4 zou kunnen doen, maar gaat dat wel als ik die edu versie eerst op een oudere pc heb gedraaid??

Hopelijk weet een van jullie er antwoord op, ik kan het namelijk niet zo gauw vinden, en ik heb Thomann inmiddels gemaild maar vooralsnog geen reactie terug gehad..

Je kan NI producten op 100en systemen installeren, hij kan alleen maar op 1 systeem geactiveerd zijn.
dus log je met je ene PC in op de service center dan verlies je de activatie op het andere systeem.

Thanx voor je reactie Raphie..! Je hebt inderdaad gelijk..

Ik heb ook nog een email naar NI gestuurd, maar ik dacht dat dat wel even zou kunnen duren en dat ik hier sneller resultaat zou krijgen.. Ik kreeg echter al erg snel een reactie..
NI zegt dat ik het op 2 systemen kan installeren maar inderdaad kan het maar op 1 systeem actief zijn.. Als je het op een bepaalde computer niet meer wil, kun je die account deactiveren, waardoor je het weer op een andere computer kan installeren..
Qua upgrades later ook geen problemen, ik kan gewoon de normale upgrade van tegen die tijd 3 naar 4 kopen om van de educational naar de 'normale' kontakt 4 te gaan..

Hier kan een slotje op!! :slotje:

Back