C-Klein
(Edward)
Als je een MPC m.b.v. een USB-kabel met de computer verbindt, wordt de CF-card gewoon gezien als lokale vaste schijf. Je kunt samples maken op je pc en deze via usb makkelijk in je MPC laden. In de handleiding staat over de USB-poort o.a.: "Slave connector x 1, USB MASS STORAGE CLASS support
(Windows 2000/ME/XP or later version, or Mac OS 9.x/10.x or later
version.) " Overigens zijn volgens Akai niet alle Compact Flash kaarten geschikt. Zo zou de kaart maximaal 2GB mogen zijn. In mijn MPC (2500) draait echter met succes een 4GB kaartje. (waar overigens nog lang geen 2GB op staat, dus misschien dat de problemen nog komen?)
Het bestandsformaat voor samples is wav. De mijne slikt in ieder geval 16 bit samples op 44,1 kHz.
(Windows 2000/ME/XP or later version, or Mac OS 9.x/10.x or later
version.) " Overigens zijn volgens Akai niet alle Compact Flash kaarten geschikt. Zo zou de kaart maximaal 2GB mogen zijn. In mijn MPC (2500) draait echter met succes een 4GB kaartje. (waar overigens nog lang geen 2GB op staat, dus misschien dat de problemen nog komen?)
Het bestandsformaat voor samples is wav. De mijne slikt in ieder geval 16 bit samples op 44,1 kHz.