Alex Omega a.k.a Brainthief Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 5.296 Locatie Almere 8 oktober 2008 #21 de schranz van nu heeft niks met chris liebing te maken. eigenlijk heb ik liebing nooit schranz horen draaien...
de schranz van nu heeft niks met chris liebing te maken. eigenlijk heb ik liebing nooit schranz horen draaien...
Niel OPEN DIE GAIN & EQ !!! Lid sinds 12 augustus 2003 Berichten 9.070 Locatie NL 8 oktober 2008 #22 schranz ... in een bunker op nature one Die hebben de gain vaak nog meer open dan de meeste hardcore plaatjes. Dat is gewoon harde snelle techno geraffineerd over de zeik geholpen. Tenminste, de goeie tracks dan.
schranz ... in een bunker op nature one Die hebben de gain vaak nog meer open dan de meeste hardcore plaatjes. Dat is gewoon harde snelle techno geraffineerd over de zeik geholpen. Tenminste, de goeie tracks dan.
Alex Omega a.k.a Brainthief Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 5.296 Locatie Almere 8 oktober 2008 #23 nou in de grote techno tent gaat anders ook wel te keer op nature1
Absynth Born 2 chill! Lid sinds 24 januari 2003 Berichten 877 Locatie Egmond aan zee 9 oktober 2008 #24 Ik ben iig weer wat frequenties kwijt na dit jaar Nature one hehehe
metatron Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb Lid sinds 25 juli 2002 Berichten 4.970 Locatie Alto Paraiso, Brazil 9 oktober 2008 #25 Lach er maar om ja...
willyoss Crank Tha Shit Up! Lid sinds 26 augustus 2007 Berichten 417 Locatie Oss 9 oktober 2008 #26 dct schreef: Met een softsynth kan je geen vette hardcore maken. Zie meer... Haha! Nog meer onzin en er is een nodig!
dct schreef: Met een softsynth kan je geen vette hardcore maken. Zie meer... Haha! Nog meer onzin en er is een nodig!