Al een hoop concerten afgelast vanwege heftige buikgriep bij Dave Gahan ... nu maar hopen dat Dusseldorf nog doorgaat op 4 juni![]()
En tumor in de blaas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Al een hoop concerten afgelast vanwege heftige buikgriep bij Dave Gahan ... nu maar hopen dat Dusseldorf nog doorgaat op 4 juni![]()
...maar gelukkig ga ik niet. 

Koop kaarten voor Depeche Mode
Ja ik ga naar Depeche Mode op 30 november (Live Nation member presale vrijdag 12 juni van 10.00 tot zaterdag 10.00 uur via www.livenation.nl)
Ze moesten hun optreden tijdens Pinkpop afzeggen, wegens gezondheidsproblemen van zanger Dave Gahan.
Gelukkig voor de fans is de zanger inmiddels hersteld en komt de band dit jaar nog naar Rotterdam! “I'm grateful to the fans for showing their support
and thankful to my family, friends and all of the doctors who looked after me so well,” aldus Gahan.
“Being back onstage is an incredible feeling and I'm looking forward to each and every show.”
Wie eighties roept, roept Depeche Mode. Want een jaren tachtig feestje is niet compleet zonder People are People, Just Can't Get Enough en Enjoy the Silence.
Voor veel hippe bandjes van deze tijd is Depeche Mode nog steeds een onvermijdelijke inspiratiebron.
Zelfs techno-pioniers als Juan Atkins, Derrick May en Moby zeggen beïnvloed te zijn door het elektronische geluid van de band.
En dat alleen al maakt dat Depeche Mode nog lang niet uit de mode is.
Maandag 30 november 2009
Ahoy - Rotterdam
Entree: €49, €47, €45 en €43
(exclusief servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur

Aardige oplossing...? Ik zou me echt wel ontzettend genaaid voelen als ik Krezip (AARGH) kreeg ipv Depeche Mode......maar gelukkig ga ik niet.
![]()