Leuk dat je nog de moeite neemt om een berichtje van anderhalve maand geleden nu nog even te bekritiseren. Jammer alleen dat je me verkeerd begrepen hebt. Zoals ik probeer uit te leggen in de regel tussen haakjes eronder (die jij heel subtiel niet citeert), had ik het over de programmering. Tuurlijk zit ik niet te zeiken over dat DM niet kon komen; Dave Gahan werd geopereerd, wat konden zij daaraan doen...?! DUH!! In z'n volledigheid zei ik dus dit (dat "aardige oplossing" refereerde aan een voorafgaande opmerking van BlackEyed):
En het is vast zinloos en/of overdreven om tegen dit soort posts in te gaan; maar ik word toch niet graag voor 'ongelooflijk egocentrisch' uitgemaakt, dus toch maar een poging gewaagd...
Nou ik het hier zo teruglees snap ik eerlijk gezegd niet eens hoe je erbij komt dat ik Depeche Mode bekritiseer. Dit is toch puur tegen de Pinkpoporganisatie gericht? :confused: (wat ik trouwens in het stuk tussen haakjes meteen ook weer relativeer) Sorry Fuse, maar ik ben van jou toch wel beter doordachte reacties gewend...Aardige oplossing...? Ik zou me echt wel ontzettend genaaid voelen als ik Krezip (AARGH) kreeg ipv Depeche Mode......maar gelukkig ga ik niet.
(minder negatief: ik snap ook wel dat de organisatie op zo'n korte termijn geen alternatieven heeft; waarschijnlijk is Krezip dan nog relatief goed, maar het staat natuurlijk wel mijlenver van Depeche Mode af, qua sfeer en genre)
En het is vast zinloos en/of overdreven om tegen dit soort posts in te gaan; maar ik word toch niet graag voor 'ongelooflijk egocentrisch' uitgemaakt, dus toch maar een poging gewaagd...
...maar gelukkig ga ik niet.